Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلویزیون یک هفته فیلم‌های سینمایی مریلا زارعی بازیگر سینمای ایران را روی آنتن خواهد برد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه نمایش این هفته به مرور آثار مریلا زارعی بازیگر سینمای ایران خواهد پرداخت. آخرین هفته باکس‌های ویژه تابستان در ساعت 15 و باکس خانوادگی ساعت 19 از دیگر برنامه های شبکه نمایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت 13:

فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 27 شهریور تا 2  مهر پخش خواهد شد: «اولین باران پاییزی»، «پسر ارشد من»، «چرخ »، «وقت اضافه»، «خط مقدم»، «من + دشمن» و «مشت آخر» نام فیلم‌های این بخش است.

ساعت 15:

باکس ثابت فیلم‌های جذاب ویژه تابستان شبکه نمایش که هر روز ساعت 15 از این شبکه پخش می‌شود، آخرین هفته خود را با فیلم‌های: «اژدهایان کملات»، «دادخواهی»، «شجاع‌ترین»، «گاهی خوشی گاهی غم»، «دزدان دریایی»، «ستاره‌های خوب» و «به تو اعتماد دارم» خواهد داشت.

ساعت 19:  

فیلم‌های منتخب خانوادگی، که در تابستان بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش بودند، در آخرین هفته از این فصل به ترتیب شامل این فیلم‌ها خواهد بود: «خانم پاتر»، «مکاتبه»، «آنتوان فیشر»، «طرفدار»، «گلستان»، «ماجرای ردوود» و  «ماجراهای ناگوار».

ساعت 21:

مریلا زارعی از بازیگران موفق زن سینما و تلویزیون ایران است که با بسیاری از کارگردانان شناخته شده کار کرده است. زارعی با فیلم "سلام سینما" قدم به عرصه بازیگری گذاشت و جوایز زیادی از جمله پنج جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

فیلم‌های مریلا زارعی که این هفته از شبکه نمایش پخش خواهد شد بدین ترتیب خواهد بود: «خروس جنگی»، «گیتا»، «تکیه بر باد» ، «ماهی سیاه کوچک»، «چ»، «بادیگارد» و «دختر».

ساعت 23:

فیلم‌های ساعت 23 شبکه نمایش که بخش فیلم‌های جذاب است، به ترتیب روز پخش از شنبه تا جمعه، شامل این فیلم‌ها است: «شکارچی آسمان»، « علامت سیاه» ، «حالا می بینی»، «به قدر کافی»، «حالا تنهاییم»، «پنجاه درصد زندگی» و«بروکلین بی مادر».

ساعت 1 بامداد:  

منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته شبکه نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «ارتباط فرانسوی»، «دکتر استرنج لاو» «خواب گناهکارن» ، «یک محکوم به مرگ گریخت»، «مشت اژدها»، «بازگشت پرخطر» و «بازگشت هفت دلاور» هستند.

چرا سریال جدید شبکه یک به سرعت در سایه جنجال جای گرفت؟«باشه آهنگر» سریال تاریخی می‌سازدگفت‌وگو با رضا فیاضی به بهانه بازپخش سریال "روزگار قریب" / جای مفاخر در سریال‌های تلویزیون خالی است/ مطالعه را به تماشای تلویزیون ترجیح می‌دهم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مریلا زارعی سینمای جهان سینمای ایران رسانه ملی شبکه نمایش سینمای جهان سینمای ایران رسانه ملی شبکه نمایش مریلا زارعی شبکه نمایش آخرین هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین

پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن‌ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه سه سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز دورتموند و پاری سن ژرمن‌

لیگ قهرمانان اروپا (دورتموند - پاری سن ژرمن) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 749668

دیگر خبرها

  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • فیلم های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد» در تلویزیون
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین