Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بامداد امروز جلسه اورژانسی ستاد مقابله با کرونا با حضور دکتر صدیق جدید الاسلامی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان ، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و روسای بیمارستان‌ها با توجه به وضعیت قرمز استان، افزایش تعداد مبتلایان، بستری‌ها و به تبع مرگ و میر‌های ناشی از بیماری کرونا، تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی و پیش‌بینی وضعیت بحرانی، در محل سالن جلسات بیمارستان توحید سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این جلسه با ابراز نگرانی شدید از روند افزایشی مبتلایان در این استان بویژه شهرستان سنندج اظهار کرد: عادی انگاری و حضور در تجمعات و دورهمی‌ها وضعیت کردستان را به قرمز تبدیل کرده و در صورت ادامه همین روند وضعیت بحرانی دور از انتظار نخواهد بود.

جدیدالاسلامی وضعیت کرونا در استان را وخیم اعلام کرد و افزود: هر لحظه تعداد مبتلایان و بستری‌ها روبه افزایش و ظرفیت تخت‌های بیمارستانی مختص این بیماران تکمیل شده است.

او با اشاره به تمهیدات و اعمال محدودیت‌های احتمالی از شهروندان درخواست کرد: در صورت داشتن هر گونه علائم مشکوک به کرونا به مراکز پزشکی مراجعه کنید، درمان و قرنطینه خانگی را شروع کرده و از ورود به اجتماع پرهیز نمایید در غیر این صورت روز‌های سختی در پیش است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: اکنون تعداد بستری‌های کرونا در مراکز درمانی استان به بیش از ۹۰۰ نفر رسیده است که بالاترین آمار در سال جاری است.

 جدیدالاسلامی با بیان اینکه ۷۰ درصد مبتلایان و بستری‌های استان مربوط به سنندج است، اضافه کرد: تاکنون تعداد جانباختگان کرونا در استان به یک‌هزار و ۵۷9 نفر رسیده است که ۶۶۶ نفر آن‌ها از شهروندان سنندجی بوده‌اند.

او گفت: بیش از ۷۱ هزار نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون به این بیماری مبتلا شده‌اند که در موج پنجم، تعداد بستری‌ها همچنان افزایشی است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شرایط بحرانی بستری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟

در اولین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سال ۱۴۰۳، یکی از مباحثی که مطرح شد مربوط به حقوق ورزشکارانی است که سهمیه المپیک پاریس را دارند.

کمیته ملی المپیک از آذر ۱۴۰۲ تصمیم گرفت به نفراتی که سهمیه المپیک پاریس را دارند، ماهیانه مبلغی را پرداخت کند. با توجه به اینکه ورزشکاران در زمان‌های مختلف صاحب سهمیه المپیک شده‌اند این سوال برایشان پیش آمده در حدفاصل بین آذر ۱۴۰۲ تا زمانی‌که سهمیه گرفته‌اند نیز به آنها حقوق پرداخت می‌شود یا خیر؟

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان جلسه هیات اجرایی در مورد مدت زمانی که المپین‌ها حقوق دریافت می‌کنند به رسانه‌ها اعلام کرد:"این مسئله هم مشخص شده و اختیار آن به ریاست کمیته ملی المپیک سپرده شد. در مصوبه ابلاغی به فدراسیون‌ها، پرداخت حقوق از زمان کسب سهمیه المپیک عنوان شده است. "

با این وجود برخی اعضای هیات اجرایی در جلسه هیات اجرایی مخالف پرداخت حقوق به المپین‌ها از زمان گرفتن سهمیه المپیک بودند. آنها معتقد بودند با این مصوبه در حق کسانی که دیرتر سهمیه می‌گیرند اجحاف می‌شود و در این صورت برخی ورزشکاران ممکن است نهایتا یک یا دو ماه حقوق دریافت کنند.

بر این اساس برخی اعضا خواستار این شدند این مصوبه اصلاح شود و پرداخت حقوق نهایتا از دی ۱۴۰۲ انجام شود و نفراتی که دیرتر صاحب سهمیه شدند، ما به التفاوت آن را دریافت کنند.

با توجه به این موضوع باید دید هیات اجرایی این مصوبه را می‌تواند به صورت مکتوب اصلاح کند یا خیر و جلسه بعدی هیات اجرایی می‌تواند تکلیف این مسئله را مشخص کند؟

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود