Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس، به نقل از رویترز، 60 صرافی ارز مجازی در کره‌جنوبی باید به سرعت به مشتریان خود اعلام کنند، از نیمه  امشب فعالیت آنها متوقف خواهد شد.

این صرافی‌ها برای آنکه بتوانند فعالیت خود را مجدداً از سر گیرند، باید در FIU یا واحد اطلاعات مالی کره ثبت‌نام کرده و از سازمان‌  امنیت اینترنت این کشور مجوز ایمنی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صرافی‌ها همچنین باید با بانک‌ها وارد همکاری شده تا این اطمینان حاصل شود با حساب‌های واقعی در حال معامله هستند. صرافی‌های ارزهای مجازی که تا روز 24 سپتامبر این کارها را انجام ندهند تا زمان اجرای آنها تعطیل خواهند بود و صرافی‌هایی که این کارها را انجام داده اما هنوز به بانک‌ها متصل نشده‌اند از معامله به وون کره‌جنوبی محروم خواهند بود.

کمیسیون خدمات مالی کره‌جنوبی اوایل این هفته گفته بود که اکثر یا همه صرافی‌های ارزهای مجازی در کره باید تعطیل شوند و این مسأله را به مشتریان خود اطلاع دهند تا این مشتریان بتوانند در صورت نیاز پول خود را بیرون بکشند.

از کل صرافی‌های ارزهای مجازی کره پیش‌بینی می‌شود، فعالیت 40 صرافی به طول کامل متوقف شود و 28 صرافی دیگر که گفته می‌شود، برای دریافت مجوزها اقدام کرده، اما به بانک‌ها متصل نشده‌اند، نیز تعلیق خواهد شد.

گفته می‌شود تا الان فقط 4 صرافی در کره همه اقدامات لازم برای ادامه فعالیت خود را انجام داده و می‌توانند به کار خود ادامه دهند.

برخی از این صرافی‌ها هم گفته‌اند که به خاطر عدم اتصال به بانک‌ها به معامله به ارزی غیر از وون کره ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کره جنوبی ارز صرافی اقتصاد کره جنوبی صرافی ها بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دکتر امین خوش اخلاق مسئول واحد کنترل کیفی شرکت بن‌یاخته‌های رویان و مهندس هادی جوشقانی، مسئول نمایندگی‌های شرکت بن‌یاخته‌های رویان با حضور در زاهدان از نمایندگی بانک خون بند ناف مستقر در بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان بازدید کردند.

در این بازدید دکتر خوش اخلاق ضمن ابراز خرسندی از افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های اخذ شده در استان نسبت به سال گذشته خواستار هماهنگی با معاونت درمان استان و پزشکان متخصص زنان و زایمان مستقر در استان جهت برگزاری همایش بانک خون رویان با حضور اساتید کشوری شده و بر موضوع تبلیغ و ترویج این خدمت قابل ارائه به مردم استان تاکید کردند.

عباس صفدری رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان نیز ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت نمایندگی بانک خون استان بر تبلیغات رسانه ای در سطح ملی و تولید محتواو انتشار آن در سطح گسترده جهت آگاهی بخشی و آشنایی عموم مردم با مقوله ذخیره سازی خون بند ناف نوزادان و فواید انجام این کار تاکید کردند.

وی افزود: نباید از بانک خون بند ناف بعنوان یک فعالیت صرفاً اقتصادی در جهاددانشگاهی نام برده شود بلکه باید بعنوان یک افتخار ملی و یک خدمت ملی مختص جهاددانشگاهی از آن یاد شده و بعنوان یک فعالیت گزین از آن نام برده شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته و فراهم شدن مقدمات کار، نمایندگی بانگ خون بند ناف در شهرستان چابهار راه اندازی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • بانک‌های چینی به دردسر افتادند؛ پای تحریم آمریکا در میان است
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید