Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی تلویحاً اذعان کرد که هرگونه اقدام علیه کاروان سوخت صادراتی ایران به لبنان، تنش‌زایی غیرضروری بوده و تل‌آویو هیچ تمایلی به انجام آن نداشت.

علی‌رغم ابراز نگرانی و اظهارات مداخله‌جویانه مقام‌های رژیم صهیونیستی درباره واردات سوخت ایران به لبنان و تلاش برای امنیتی کردن این موضوع، تل‌آویو اما جرأت اقدام علیه این کاروان را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اذعان کرد که هرگونه اقدام علیه کاروان سوخت صادراتی ایران به لبنان، تنش‌زایی غیرضروری بوده و هیچ تل‌آویو هیچ تمایلی به انجام آن نداشت.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» این نظامی صهیونیست که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم البته مدعی شد تل‌آویو این کار را تا به دلیل اقدام مستقیم علیه اقتصاد لبنان مورد انتقاد مردم این کشور و جامعه جهانی قرار نگیرد.

«اِلی شارویت» فرمانده تازه بازنشسته‌شده نیروی دریایی رژیم صهیونیستی نیز در مصاحبه با خبرگزاری «آسوشیتدپرس» این سیاست را تایید کرد و گفت اسرائیل هیچ تمایلی به متوقف کردن کاروان‌های سوخت ارسالی به لبنان ندارد.

پیش از این، مدیر یک شرکت سوخت‌رسانی در لبنان نحوه توزیع سوخت ایرانی در این کشور بر اساس اولویت‌های اعلام شده از سوی «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله را تشریح کرد.

رسانه‌های لبنانی، صبح روز پنجشنبه  از ورود تانکرهای حامل سوخت ایران به این کشور خبر دادند. لبنان در نتیجه تحریم‌های آمریکا از یک سال و نیم پیش با وخامت اوضاع اقتصادی از جمله کمبود سوخت روبه‌ورست./ فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سوخت ایران تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و هدف قراردادن اهداف غیرنظامی از سوی ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی یک تانکر حامل سوخت را در منطقه دورس واقع در البقاع در شرق لبنان هدف قرار داده است.

بنا بر گزارش‌های رسیده برخورد موشک شلیک‌شده از سوی این پهپاد صهیونیستی به موانع خاکی کنار جاده، به زخمی‌شدن راننده این تانکر حامل سوخت انجامیده است.

همچنین در نتیجه این حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، تانکر حامل سوخت نیز دچار آسیب شده است.

کد خبر 6088379

دیگر خبرها

  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • ابوعبیده: دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است/ پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی