Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، در این فیلم که در صفحه اجتماعی رئیس دستگاه قضا به آدرس ejeii_org منتشر شده آمده است: با شروع ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین اژه‌ای در قوه قضائیه که با تأکیدات رهبر انقلاب در مسائلی همچون «ارتباط با متن مردم و حضور در میان آنان» همراه بود، رئیس عدلیه از آغاز دوران ریاست خود بر دستگاه قضا تمام سعی و هدف خود را بر تحول و تعالی به نفع مردم گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مدت کوتاه مسئولیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین اژه‌ای، تعدادی از مردم بدون واسطه با او گفتگو کرده یا برای رییس عدلیه پیام مستقیم فرستاده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در همین رابطه و در جلسه شورای عالی قضایی به تاریخ ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ می‌گوید: من هرروز شخصاً حداقل ۱۰ درخواست مردمی را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنم و پیام‌هایی که به‌صورت مکتوب، مجازی یا تلفنی دریافت می‌کنم را به قسمت‌های مختلف می‌فرستم تا رسیدگی شود و همکاران ما به این پیام‌ها جواب می‌دهند.

لزوم ارتباط دوسویه بین مردم و رئیس دستگاه قضا حجت‌الاسلام‌والمسلمین اژه‌ای را برآن داشته است که بانام کاربری ejeii_org در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، روبیکا و آپارات حضور پیداکرده و بدون واسطه درجریان مسائل و مشکلات مردم قرار بگیرد.
 

برچسب‌ها شکایت غلامحسین محسنی اژه‌ای قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شکایت غلامحسین محسنی اژه ای قوه قضاییه شکایت غلامحسین محسنی اژه ای قوه قضاییه حجت الاسلام والمسلمین دستگاه قضا اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند

با حکم رئیس دستگاه قضا؛ نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما منصوب شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در احکام صادر شده از سوی رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی از این پس به عنوان نمایندگان دستگاه قضایی در این شورا حاضر خواهند بود.

مرکز رسانه قوه قضائیه - حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در احکام جدیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • مسئولان قضایی با اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • مسئولان قضایی با متخصصین و اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • اژه‌ای: مسیر تحول و تعالی در دستگاه قضا مسیری سخت و دشوار است
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • ضرورت مشارکت جمعی برای رسیدن به تحول قضایی
  • نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند