Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: عضویت کامل ایران در سازمان همکاری شانگهای گامی بزرگ به سوی روابط توسعه‌ یافته با همسایگان و پیشرانی مهم برای سیاست خارجی آسیامحور ماست.

به گزارش برنا، سعید خطیب زاده در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: از تصمیم سازمان همکاری شانگهای به پذیرش عضویت کامل ایران به گرمی استقبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این گامی بزرگ به سوی روابط توسعه‌ یافته با همسایگان و پیشرانی مهم برای سیاست خارجی آسیامحور ماست.

خطیب زاده تصریح کرد: به تلاش‌هایمان برای بهره‌گیری از ابتکارات بومی در جهت پیشبرد منافع منطقه ادامه خواهیم داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان همکاری شانگهای ایران سیاست خارجی اجلاس شانگهای سعید خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقان: ایران جنایات رژیم صهیونیستی را از طریق سازمان‌های مردم نهاد داخلی و خارجی پیگیری می‌کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره مطالبه جهانی تحریم رژیم صهیونیستی در المپیک گفت: ما یک فهرستی از اقدامات  رژیم صهیونیستی را با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد تهیه کرده ایم  که جلسات ما با این سازمان‌ها همچنان ادامه دارد.

وی‌افزود: در همین زمینه  روز گذشته جلسه‌ای برگزار شد و مستند سازی در خصوص اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی صورت گرفت تا  از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد داخلی استفاده کنیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور اظهار کرد: با ارتباطاتی که با سازمان‌های مردم نهاد خارجی و اروپایی وجود دارد از ظرفیت‌های آنها نیز در این زمینه استفاده خواهد شد تا ما بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای اینکه جنایات رژیم صهیونیستی را که در غزه مرتکب شده است و همچنان نیز ادامه دارد در حد ممکن در کشور‌های مختلف جهان پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: البته، چون ما رژیم صهیونیستی را به عنوان دولت به رسمیت نمی‌شناسیم طبیعت اقدامات ما به عنوان دولت خیلی وجهی ندارد و و اقدامات ما از مسیر‌های دیگری  باید صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد اسرائیل به آمریکا برای قطع بودجه سازمان ملل
  • دهقان: ایران جنایات رژیم صهیونیستی را از طریق سازمان‌های مردم نهاد داخلی و خارجی پیگیری می‌کند
  • هشدار رویترز به سازمان ملل درباره یک رای گیری ؛ ممکن است آمریکا بودجه سازمان را قطع کند...
  • مسکو در بزنگاه تصمیم درباره اردوغان
  • رویترز: ممکن است آمریکا بودجه سازمان ملل را به خاطر فلسطین قطع کند
  • سفیر ایران در دوشنبه: امنیت در آسیای مرکزی حائز اهمیت است
  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • نحوه درست کردن ماست با 5 کیلو شیر (فیلم)