Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:04:13 GMT

اعزام نیروی کار از ایران به تاجیکستان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۶۱۵۸

اعزام نیروی کار از ایران به تاجیکستان

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در حوزه وزارت کار دو تفاهم نامه آماده شده است که فردا بین وزارت کار ایران و دو وزارتخانه کشور تاجیکستان امضا می‌شود.

وی افزود: یک تفاهم نامه با وزارت تندرستی تاجیکستان امضا خواهد شد که مربوط به حوزه آسیب‌های اجتماعی، توانبخشی و حمایت‌های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تفاهم نامه دوم با وزارت مهاجرت و امور اشتغال تاجیکستان (وزارت کار) امضا می‌شود که در مورد بهداشت کار، مهارت آموزی، سیاست‌های بازار کار، بازرسی و روابط کار است.

عبدالملکی بیان کرد: بخشی از تفاهم نامه‌ها به تبادل اطلاعات و بخشی دیگر به انجام کار‌های مشترک مانند ایجاد استاندار‌های آموزشی، تولید تجهیزات توانبخشی و مبادله دارو مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از بند‌های تفاهم نامه با وزارت کار تاجیکستان مربوط به تبادل نیروی کار بین دو کشور است. در تاجیکستان نیروی کار متخصص کم است و این موضوع می‌تواند فرصتی ایجاد کند که ما نیرو‌های کار متخصص را در قالب نیروی ساده و یا شرکت‌های پیمانکاری و فنی به این کشور اعزام کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قرار است برای هر یک از بند‌های تفاهم نامه کمیته‌ای تشکیل شود که به صورت تخصصی این بند‌ها را بررسی کنند تا به نتیجه مطلوب برسیم.

بیشتر بخوانید

وزرای کار ایران و روسیه تفاهم نامه همکاری امضا کردند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار نیروی کار تفاهم نامه وزارت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان به ریاست «علیرضا بیکدلی» معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه کشورمان و «فرخ شریف زاد» معاون اقتصادی و کنسولی وزارت امور خارجه تاجیکستان در تهران برگزار شد.

هیأت‌های دو طرف درباره موضوعات کنسولی از جمله روادید، تسهیل ترد اتباع، تمهید همکاری‌های علمی، آموزشی، حقوقی، قضائی، پلیسی، حمایت از رانندگان و حل و فصل مشکلات اتباع گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

کد خبر 6098446 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد
  • همکاری‌های کشاورزی ایران و تاجیکستان گسترش می‌یابد
  • انعقاد تفاهم‌نامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود