Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج؛ آیپد مینی جدید اپل یکی از هیجان انگیزترین محصولات این شرکت است که در رویداد آیفون ۱۳ معرفی شد، اما پس از آن مشخص شد که آیپد جدید از mmWave 5G پشتیبانی نمی‌کند. همچنین پردازنده جدید A15 Bionic آن در مقایسه با نسخه‌  قبلی ناکارآمدتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشتیبانی از ۵G در  آیپد مینی یکی از نکات بارز اپل بود، اما با نگاهی به مشخصات فنی، می‌توان متوجه شد که این آیپد به فناوری 5G مجهز نشده است. اپل در  ابتدای رویداد درباره راه اندازی و سرعت و بارگیری دستگاه 5G hype  گفت: "دستگاه جدید با سرعت زیاد نرم‌افزاری را دانلود و آپبود می‌کند." براساس گزارش‌ها، دستیابی به سرعت 5G بستگی به پوشش مخابراتی دارد. به هنمین علت شرکت‌های مخابراتی مانند Verizon و T-Mobile برنامه‌های بزرگی برای بهبود عملکرد 5G در سال ۲۰۲۲ از جمله افزایش دسترسی به mmWave سریع دارند.

گفته شده است، معیار‌های GeekBench MacRumors به عملکرد آیپدمینی کمک می‌کند تا همچون آیفون عمل کند.البته  توسعه دهندگان اپل در حال بررسی این عملکرد هستند تا سرعت آپید از آیفون بیشتر شود.

تفاوت آیپد مینی اپل با آیفون 13

تفاوت قابل تأیید واقعی بین Mini جدید و آیفون مربوط به عملکرد گرافیکی این دستگاه‌ها است. آیپد مینی پنج هسته گرافیکی دارد یعنی یک هسته بیشتر از پردازنده گرافیکی چهار هسته‌ای iPhone 13 و iPhone 13 Mini.  البته تا زمانی که محصولات جدید اپل مورد استفاده کاربران قرار نگیرد؛  راهی برای بیان خصوصیات ظاهری آن وجود ندارد. شایان ذکر است، iPad Mini بدون mmWave هنوز هم می‌تواند رضایت کاربران را با قابلیت‌های بیشتر و بهتری که دارد به خودش جلب کند.

بیشتر بخوانید

اپل در فکر آیپدهای بزرگتر برای جایگزینی با کامپیوتر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیپد اپل شرکت اپل آیپد مینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا

فوتبال به خاطر جذابیت و اوج هیجان، به ورزش اول دنیا تبدیل شده و در این میان میلیاردها انسان روی کره زمین برخی بازی‌های حساس را دنبال و تماشا می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازی‌های بزرگ لیگ‌های باشگاهی اوج حساسیت برای تماشاگران است و بیشترین تعداد گل هم به خاطر تمایل تیم‌ها به پیروزی در این مسابقات به ثمر می‌رسد.

اما در ایران این‌شکلی نیست و بازیهای بزرگ و حساس با کمترین گل و موقع گل تمام می‌شود!

 در هفته ۲۵ لیگ برتر ایران ۴ تیم بالای جدول در یک روز به مصاف هم رفتند و هواداران در این ۱۸۰ دقیقه، حتی یک گل هم ندیدند! حالا که تقابل‌های این ۴ تیم با هم در فصل جاری باشگاهی تمام شده، می‌توان نگاهی کامل‌تر از نظر آماری به این مصاف‌ها داشت.

 طی ۱۲ بازی این ۴ تیم مقابل هم، تنها ۱۴ گل ردوبدل شده تا میانگین فاجعه‌بار ۱/۱۶ گل در هر بازی ثبت شود. آن هم در حالی که میانگین گل دیگر بازی‌های لیگ، عدد مناسب ۲/۱۷ را نشان می‌دهد.

 فقط کافی است این تعداد گل‌ را در کنار بازی‌های بزرگ ۴ لیگ معتبر اروپا بگذارید؛ به خصوص لالیگا و بوندسلیگا که حتی در بازی‌های این‌چنینی هم میانگین گل حدود ۴ یا بالاتر ثبت می‌شود.

در لیگ قهرمانان اروپا اوج رقابت باشگاهی دنیا هم مراحل پایانی با گلهای بیشتر دنبال می‌شود و کسی حساسیت زیاد بازی‌ها را به کم گل بودن مسابقات گره نمی‌زند.

جدول زیر را که سایت ۳۶۰ تهیه کرده ببینید. همه چیز درباره کیفیت تیم‌های ایرانی دستگیر تان می‌شود:

دیگر خبرها

  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهاد‌های قبلی است + جزئیات توافق پیشنهاد شده
  • (تصاویر) مقایسه بمب افکن چینی Xi’an H-۲۰ و B-۲۱ آمریکایی؛ کدام بهتر است؟
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهادهای قبلی است
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا
  • هرآنچه درباره نسل ششم آیپد ایر می‌دانیم
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • اجرای طرح فیبر نوری برای منازل و کسب و کار‌ها
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • (ویدیو) مقایسه پراید با خودروهای آمریکایی توسط یک افغانستانی
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت