Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعید است مهاجم ذوب آهن شرایط عقد قرارداد با استقلال را داشته باشد و پرونده این انتقال را باز نکرده باید بست!

از سوی فرهاد مجیدی تمایلاتی برای عقد قرارداد با میلاد جهانی وجود دارد اما بعید است این انتقال انجام شود.

به گزارش طرفداری، استقلال در شرایطی پا به فصل نقل و انتقالات گذاشته است که در خط حمله شیخ دیاباته و مهدی قائدی از این تیم جدا شده اند و محمدرضا آزادی تنها مهاجم تخصصی است که با این تیم قرارداد امضا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود فرهاد مجیدی تاکید به جذب بازیکن با کیفیت در پست مهاجم دارد و در بین گزینه های داخلی به جذب میلاد جهانی مهاجم ذوب آهن تمایل دارد. اگرچه میلاد جهانی در ذوب آهن بیشتر نقش وینگر چپ را ایفا کرده اما کادر فنی استقلال به او به چشم مهاجم نگاه می کرد.

البته ذوب آهن مبلغ بالایی برای صدور رضایتنامه جهانی درخواست کرده که بعید است استقلال توان پرداخت آن را داشته باشد و به نظر می رسد آبی ها در این پست سراغ بازیکن خارجی خواهند رفت. میلاد جهانی هم پیش از این گفته بود حاضر نیست برای پیوستن به تیم دیگری مبلغ سنگینی از جیب خود برای دریافت رضایتنامه بدهد.

میلاد جهانی فصل قبل نیسز مورد توجه استقلال قرار داشت و استقلالی ها نیم فصل تلاش نصف و نیمه ای برای جذب او انجام دادند که با سد محکم ذوب آهن مواجه شدند.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد با استعفای دسته جمعی، هواداران استقلال را خوشحال کنید راز بی اعتنایی بازیکنان جبل الطارق به ارلینگ هالند / استایچ خطاب به هالند: کلاس خریدنی نیست در حمایت از سگ های بدون سرپرست؛ بازیکنان دینامو بخارست با 11 سگ وارد زمین شدند / عکس قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا | پرسپولیس به الهلال رسید برای دومین بار در پروژه، نام هیچ بازیکنی 5 بار تکرار نشد! / نتایج تیم منتخب قرن (24)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلاد جهانی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ منوچهری در گفتگویی کوتاه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود. این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

کد خبر 848181 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • (عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی +عکس
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • افزایش سهم ایران از بازارهای جهانی با تقویت صادرات سفال
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس