Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:08:08 GMT

آتش در ارتفاعات کامفیروز آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۷۰۹۳

آتش در ارتفاعات کامفیروز آرام گرفت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالحسن صمدنژاد مدیرکل منابع طبیعی فارس گفت: آتش‌سوزی در ارتفاعات مقیم آباد واقع در روستای خواجه‌ای کامفیروز که عصر دیروز آغاز شده بود، همان دیشب مهار شد، اما صبح امروز با وزش باد مجددا آتش شعله ور شد.

او افزود: سریعا با اعزام یک فروند بالگرد و انتقال نیرو‌ها به منطقه و با تلاش نیرو‌های امدادی و مردم آتش مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمدنژاد اضافه کرد: دیشب یک فروند بالگرد برای انتقال نیرو‌ها به ارتفاعات برای کمک به مهار آتش به منطقه اعزام شد، اما به دلیل وضعیت وزش باد در منطقه و جنگلی بودن محل آتش‌سوزی بالگرد نتوانست نیرو‌ها را در منطقه پیاده کند.

مدیرکل منابع طبیعی فارس گفت: تمام نیرو‌های امدادی اعم از بسیج، هلال احمر، منابع طبیعی و محیط زیست برای پایش و بررسی در منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری مهار آتش سوزی ارتفاعات کامفیروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر

مهدی قاسمی از اجرای حکم قطعیت یافته قضایی و تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری با موضوع رفع تصرف از اراضی ملی پلاک فرخشهر خبر داد و گفت: به دنبال اجرای این حکم، تصرفات غیر قانونی شامل ساخت و ساز و کاشت درخت و ایجاد استخر به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در اراضی ملی پلاک فرخشهر خلع ید شد.

بیشتر بخوانید

تخریب یک ملک در خیابان عمان شهرکرد

قاسمی افزود: این اقدام با دستور معاون دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد و با حضور یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و پشتیبانی ماموران کلانتری ١۵ فرخشهر صورت گرفت.

به گفته وی؛ مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و یا ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی می توانند موارد را از طریق شماره تلفن ١۵٠۴ و  سامانه ١٣٩ به صورت ٢۴ ساعته و شبانه روزی به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم باید «مردمی‌سازی اقتصاد» باشد
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • فیلم| اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • فیلم/ اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله