Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - ​​​​​​​مایکروسافت قابلیت ورود به حساب کاربری بدون پسورد را برای کاربرانش در سراسر جهان ارائه کرد.

مایکروسافت اعلام کرد تمام کاربرانش می‌توانند بدون نیاز به پسورد و با استفاده از روش‌های دیگر مانند اثر انگشت یا اپلیکیشن‌های احراز هویت، وارد حساب‌های های خود شوند.

به گزارش ایتنا از مهر، این اقدام جدید مایکروسافت در حالی اجرا می‌شود که در ماه مارس سال جاری ویژگی مذکور برای مشتریان تجاری شرکت ارائه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مایکروسافت تقریباً تمام کارمندانش از ویژگی ورود به حساب کاربری بدون نیاز به پسورد استفاده می‌کنند.

یکی از مشکلات پسورد آن است که فرد ممکن است آن را فراموش کند یا از وی سرقت شود. اما با استفاده از اثر انگشت یا اپلیکیشن‌های احراز هویت، فقط کاربر می‌تواند وارد حساب خود شود. البته هنوز مشخص نیست درصورتیکه اپ احراز هویت هک شود یا موبایل فرد سرقت شود، حساب کاربری فرد تا چه اندازه ایمن می‌ماند.

از سوی دیگر ویژگی ورود بدون پسورد روی دستگاه‌ها و پلتفرم‌های قدیمی تر از جمله کنسول‌های ایکس باکس ۳۶۰، آفیس ۲۰۱۰ و ویندوز ۸.۱ و قبل از آن کار نمی‌کند.

به گفته کارشناسان فناوری احتمالاً شرکت‌های فناوری دیگر در آینده نزدیک از این اقدام مایکروسافت پیروی می‌کنند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مایکروسافت پسورد رمز عبور حساب کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه پهپاد کامیکازه با سرعت ۴۰۰کیلومتر برساعت ساخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، سازمان DGA فرانسه دستور توسعه پهپاد Veloce۳۳۰ را داده که یک هواپیمای بی سرنشین با برد میان رده و همراه مهمات است که از راه دور کنترل می شود.

به گفته شرکت سازنده، پهپاد در سومین مرحله آزمایش خود مسافت ۵۰ کیلومتر را در ۱۶ دقیقه طی کرده و حداکثر سرعت آن ۲۴۸.۵۵ مایل برساعت بوده است. همچنین به گفته شرکت پهپاد فقط نیمی از تانکر سوخت خود را برای طی این مسافت مصرف کرده است.

فرانسه به طور کلی اولویتی برای ساخت هواپیماهای بدون سرنشین قائل نشده است اما اخیرا موضع کشور تغییر کرده و به توسعه قابلیت هایی در این بخش علاقه نشان داده است. سازمان DGA فرانسه در سال ۲۰۲۲ میلادی دو پروژه کنترل انتقال مهمات از راه دور(MTO) را انجام داد که قادر به خنثی سازی وسیله نقلیه زرهی در فاصله ۳تا ۳۱ مایلی هستند.

این آژانس در سال ۲۰۲۳ میلادی به دنبال مناقصه ای برای تهیه سیستم های مهمات سیار برای ارتش بود. همچنین فرانسه به نیاز به هواپیماهای بدون سرنشینی که راحت بتوان آنها را کنترل کرد برای کاهش مدت زمان آموزش نیروها تاکید کرده است.

پهپاد Veloce۳۳۰ مجهز به قابلیت بلند شدن از زمین و فرود عمودی است. همچنین پهپاد کامیکازه دارای هسته ای مولد شارژ برای مقابله با دفاع فعال است و همچنین یک سیستم ناوبری مستقل از GPS و مقاوم در برابر پارازیت دارد.

پهپاد مذکور می تواند ماموریت های اطلاعاتی انجام دهد. گام بعدی در این پروژه تبدیل هواپیمای بدون سرنشین به یک سیستم مهمات سیار با قابلیت کنترل از راه دور است که می تواند به تانک زرهی نفوذ کند.

کد خبر 6097986 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • فرانسه پهپاد کامیکازه با سرعت ۴۰۰کیلومتر برساعت ساخت
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
  • خودروی جدید نیسان؛ کوچک، مانورپذیر و ساکت!
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • دریافت متن آهنگ‌ها در اسپاتیفای پولی می‌شود
  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!