Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@15:43:44 GMT

شکست الاهلی با کنعانی برابر الغرافه‌ی استرا

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۷۳۰۸

شکست الاهلی با کنعانی برابر الغرافه‌ی استرا

الاهلی قطر علی‌رغم بهره‌مندی از مدافع ایرانی خود مقابل الغرافه مغلوب شد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته دوم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی که برای دومین مسابقه متوالی محمدحسین کنعانی‌زادگان را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت ۲۱ امشب در استادیوم ثانی بن جاسم به مصاف تیم سه امتیازی الغرافه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاران کنعانی‌زادگان که در نخستین بازی فصل به تساوی رسیده بودند، در مسابقه امشب برای کسب نخستین پیروزی خانگی فصل تلاش می‌کردند ولی در ایجاد حملات ناموفق نشان دادند و هیچ شوت در چارچوبی نداشتند تا در نهایت با دریافت یک گل نتیجه را واگذار کنند.

 

شاگردان آندره‌آ استراماچونی در تیم الغرافه که لیگ ستارگان قطر را با پیروزی شروع کرده بودند، در مسابقه امشب هم با گلزنی سفیان هنی در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی، توانستند صاحب دومین پیروزی فصل شوند تا ۶ امتیاز شده و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به الدحیل و السد در جایگاه سوم جدول قرار بگیرند.

 

یاران کنعانی‌زادگان پس از تساوی بدون گل در نخستین بازی فصل مقابل قطر اس. سی، امشب هم در کسب پیروزی ناموفق بودند و با یک گل شکست خوردند تا یک امتیازی بمانند و در رتبه نُهم جدول لیگ ستارگان قطر بایستند.

 

محمدحسین کنعانی‌زادگان، ملی‌پوش ایرانی الاهلی در مسابقه امشب نیز مثل هفته اول حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب تیمش مقابل الغرافه داشت.

قطر الاهلی محمد حسین کنعانی زادگان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الاهلی محمد حسین کنعانی زادگان کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس

به گزارش "ورزش سه"، امشب پی اس جی از ساعت 22.30 به وقت تهران در زمین خود میزبان لوآور است و این شانس را دارد تا قهرمانی خود را قطعی کند. پی اس جی بعد از برتری 4-1 برابر لوریان می توانست قهرمان شود ولی موناکو با پیروزی خود اجازه نداد. پاریس ولی امشب اگر ببرد تحت هر شرایطی قهرمان خواهد شد.

این اولین قهرمانی لیگ فرانسه لوئیس انریکه و آخرین قهرمانی لیگ امباپه است. از سال 2011 و با ورود قطری ها، پی اس جی توانسته 10 بار قهرمان شود و تنها مون پلیه در 2012، موناکو در 2017 و لیل در 2021 قهرمانی را از پی اس جی گرفته اند.

امباپه با پاریس 6 قهرمانی لیگ کسب کرده و یک بار نیز با موناکو این عنوان را کسب کرده است. او در فوریه گذشته به باشگاهش اطلاع داد که در پایان فصل خواهد رفت و به این ترتیب امشب احتمالا آخرین قهرمانی لیگ فرانسه را جشن خواهد گرفت.

هنوز مشخص نیست او امشب از ابتدا بازی خواهد کرد یا خیر چون در لیگ، انریکه به او در ماه های اخیر چندان زیاد میدان نداده است. امباپه با دبل برابر لوریان تعداد گل هایش را به 46 رساند و با 26 گل در لیگ فرانسه اولین بازیکنی است که در 4 فصل متوالی بیش از 25 گل به ثمر می رساند.

پی اس جی همچنان شانس فتح لیگ قهرمانان و جام حذفی را نیز دارد تا امباپه بتواند با 4 گانه (پاریس قبلا قهرمان سوپرجام شده) از پاریس وداع کند.

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس