Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@15:59:33 GMT

جلال الدین علی محمدی: فقط پرسپولیس رقیب ما نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۷۳۱۵

بازیکن سپاهان درخصوص شرایط تیمش صحبت کرد.

جلال‌الدین علی‌محمدی در مورد شرایط سال جدید سپاهان با توجه به جدایی چند بازیکن و همچنین بازیکنان تازه جذب شده، اظهار داشت:

سه بازیکن دوست داشتند فوتبالشان را جای دیگری ادامه بدهند و لژیونر شدند. دوست داشتیم بمانند و به ما کمک کنند. چند بازیکن دیگر هم به خاطر اینکه اینجا شرایط بازی خیلی برایشان مهیا نبود، رفتند تا شانسشان را در تیم دیگری امتحان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس؛ وی تصریح کرد:

ما تغییر زیادی نداشتیم. بازیکنانی هم که آمدند، انگشت شمار بودند. سعی کردیم جای بازیکنان جدا شده پر شود تا هارمونی تیم به هم نریزد. تغییر شکل نداشتیم و در کل شرایط خوب است. دو هفته در تهران اردو داریم و تمرینات را پشت سر می‌گذاریم.

علی‌محمدی در مورد اینکه آیا سپاهان پتانسیل این را دارد که هم در آسیا و هم در کشورمان به صورت موازی کار کند و در ایران هم قهرمانی به دست بیاورد، گفت:

هدفگذاری همین است. سال گذشته هم شرایطمان خوب بود و فقط به قهرمانی نرسیدیم. امسال شرایط فرق می‌کند. هم باید مدعی لیگ باشیم، هم آسیا و جام حذفی را هم داریم. باید دو تیم خیلی آماده داشته باشیم. قول می‌دهیم تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا با کیفیت خوب از ابتدا امتیازات را جمع کنیم و هدیه خوبی به هواداران بدهیم.

هافبک با تجربه سپاهان در مورد اینکه با توجه به حضور شهباززاده و مغانلو در خط حمله این تیم، آیا امسال شاهد گل‌های بیشتری خواهیم بود، گفت:

صددرصد انتظار هم همین است. سال گذشته هم بهترین خط حمله را داشتیم و از نظر هجومی شرایطمان خیلی خوب بود. امسال همان شرایط را داریم و فکر می‌کنم بهتر شده ولی واقعا کار سخت است. شناخته شده‌تر هستیم و حریفان بیشتر ما را آنالیز کرده‌اند. امیدوارم خوب نتیجه بگیریم. گلزنی زیاد و برد پرگل هدف دوم ما است.

وی در مورد جدایی پیام نیازمند و حضور کریستوفر نت در دروازه سپاهان عنوان کرد:

پیام در حال حاضر بهترین گلر ایران است. در همه موارد، بازی با پا و خروج‌ها به ما خیلی کمک می‌کرد. دروازه‌بان خارجی ما و نیما میرزازاد تازه اضافه شده‌اند و شاید طول بکشد که بدانند سبک بازی ما چگونه است اما هر دو توانمند هستند و فکر می‌کنم بتوانند مشکل ما و مساله جدایی پیام را حل کنند.

 علی‌محمدی در مورد اینکه آیا امسال هم پرسپولیس جدی ترین رقیب سپاهان است، گفت:

نه، فقط پرسپولیس نیست. گل‌گهر یارگیری خوبی داشته، استقلال تیم بزرگی است حتی اگر شرایط مدیریتی خوبی نداشته باشد و همیشه جزو مدعیان بوده است. این‌ها تیم‌هایی هستند که می‌توانند مدعی قهرمانی باشند.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد با استعفای دسته جمعی، هواداران استقلال را خوشحال کنید راز بی اعتنایی بازیکنان جبل الطارق به ارلینگ هالند / استایچ خطاب به هالند: کلاس خریدنی نیست در حمایت از سگ های بدون سرپرست؛ بازیکنان دینامو بخارست با 11 سگ وارد زمین شدند / عکس قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا | پرسپولیس به الهلال رسید برای دومین بار در پروژه، نام هیچ بازیکنی 5 بار تکرار نشد! / نتایج تیم منتخب قرن (24)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورایس با روحیه بالایی خود را آماده دیدار حساس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل پرسپولیس می‌کنند که تمرین روز گذشته این تیم نیز با برگزاری تولد برای میلاد زکی‌پور جو صمیمانه‌ای در اردوی سپاهان به وجود آورد.

بازیکنان سپاهان به مناسبت تولد میلاد زکی‌پور، برای ورود او به محل تمرین تونل زدند و او را با زد و خورد وارد زمین کردند که البته این بازیکن هم با سرعت بالای خود از بین هم‌تیمی‌هایش فرار کرد تا دچار مصدومیت نشود.

زکی‌پور که دو فصل درخشان را در سپاهان سپری کرده و جزو مهره‌های کلیدی این تیم در سمت چپ خط دفاعی به شمار می‌رود، تجربه تقابل‌های حساسی با این تیم و البته استقلال برابر پرسپولیس را داشته و امیدوار است دوباره در جدال با سرخ پوشان موفق کار کند.

مدافع چپ سپاهان که در تقابل‌های قبلی برابر پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و جزو گزینه‌های انتقال به این تیم در تابستان گذشته بود، انگیزه زیادی دارد تا یک برد دیگر را همراه با تیمش در بازی روز چهارشنبه به دست بیاورد و برای پنج بازی باقی مانده روحیه بگیرند.

دیگر خبرها

  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!