Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا تلاش می‌کند تحت هر شرایطی اجازه قهرمانی را به ملی پوشان والیبال ایران ندهد. خبرگزاری میزان - تیم ملی والیبال ایران در حالی توانست راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا شود که  از همان ابتدای مسابقات، ژاپنی‌ها که میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده دارند تلاش کردند تحت هر شرایطی قهرمان شوند و برای رسیدن به این عنوان هم دست به هر کاری میزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به اینکه ملی پوشان والیبال ایران شانس بسیار زیادی برای رسیدن به فینال دارند بیشترین کارشکنی میزبان علیه تیم ایران صورت گرفته است. مهمترین مشکل تیم ملی در این مدت کمبود مواد غذایی بوده است؛ وضعیت به قدری اسفناک است که غذایی که برای تیم ملی در نظر گرفته شده تنها برای نیمی از اعضای تیم ملی است.   مشکل غذای حلال باعث شد ۵ کشور مسلمان که یکی از آنها ایران است به این موضوع اعتراض کنند؛ اما اتفاق تامل برانگیز اینکه پس از این اعتراضات برای ۴ کشور دیگر به جز ایران این مشکل حل شد. همین کارشکنی‌ها باعث اعتراض مسئولان والیبال ایران به فدراسیون جهانی و کنفدراسیون والیبال آسیا شد؛ اما با توجه به اینکه ژاپنی‌ها اسپانسر بسیاری از مسابقات بین المللی است هیچ رسیدگی به این مسائل نشد.

مشکلات دیگری نیز توسط مسئولان برگزاری مسابقات ایجاد شد. آنالیزور تیم ملی که قصد داشت در سالن دوم مسابقات را مورد بررسی قرار دهد مجبور است از تاکسی استفاده کند که مسئولان هتل برای او در نظر گرفتند. جالب اینکه هزینه این تاکسی حدود ۱۰ برابر هزینه واقعی است. اتفاق عجیب دیگر اینکه ژاپنی‌ها اجازه حضور مسئولان سفارت ایران را در سالن مسابقات به بهانه کرونا نمی‌دهند؛ این در حالیست که در بازی‌های ژاپن سالن مسابقات مملو از تماشاگر است.

با وجود این شرایط اعضای تیم ملی والیبال مصمم هستند هر طور شده قهرمان آسیا شوند و کارشکنی مسئولان ژاپنی هم مانع این اتفاق نخواهد شد.   بیشتر بخوانید: عطایی: با سرویس و دفاع خوب ویژگی تهاجمی چین تایپه را مهار کردیم   انتهای پیام/ برچسب ها: تیم ملی والیبال فدراسیون والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی والیبال فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال والیبال ایران ژاپنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد

چهل و یکمین هیئت نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور مهدی علی‌نژاد برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، چهل و یکمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی ووشو در شهر جیانگ یئن به ریاست گائو ژیدان رئیس IWUF و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیئت رئیسه برگزار شد.

نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند

 

در این نشست، ژان کیوپینگ دبیرکل فدراسیون بین‌المللی گزارشی از فعالیت‌های 6 ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش ر‌و ارائه داد.

وی همچنین یادآور شد با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند، بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور 38 کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی تایچی در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهامای ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست مقرر شد میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک 2026 جوانان داکا سنگال را خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!