Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:23:28 GMT

مشکل کمبود پزشک متخصص در بروجرد/ از راه آهن چه خبر؟

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۷۵۸۶

مشکل کمبود پزشک متخصص در بروجرد/ از راه آهن چه خبر؟

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه مقصودی در سخنانی با اشاره به دیدار با وزیر بهداشت اظهار داشت: در این دیدار بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی و دانشگاه علوم پزشکی را مورد پیگیری قرار دادیم.

پیگیری رفع مشکل کمبود پزشک متخصص در بروجرد

وی با تاکید بر اینکه این دو موضوع از مطالبات قدیم و به حق مردم بروجرد هستند عنوان کرد: مسائل و مشکلات مربوط به این دو مطالبه در دیدار با وزیر بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این گونه مطالبات باید به طور مستمر پیگیری و یادآوری شود و لحظه به لحظه اقدامات را دنبال کنیم تا به نتیجه برسیم.

مقصودی با اشاره به وضعیت بیمارستان‌ها، تجهیزات پزشکی، کمبود پزشک متخصص و به خصوص پزشک کودکان، عفونی، فوق تخصص ریه و… در شهرستان بروجرد گفت: درخواست کتبی رفع این مشکل را نیز به زیر بهداشت ارائه دادیم.

وی با تاکید بر اینکه البته قبل از این هم من درخواست رفع این مشکلات را داده بود گفت: چون در فصل توزیع پزشکان متخصص در وزارتخانه هستیم، در این راستا موضوع را دوباره پیگیری و ارائه دادیم.

پیگیری برای ایجاد فرمانداری اشترینان

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار با وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در این دیدار موضوع آسفالت معابر بروجرد را مطرح کردیم.

مقصودی با اشاره به جاده اشترینان - بروجرد که حدود ۱۲ کیلومتر بوده و از روشنایی و علائم راهنمایی و رانندگی استاندارد برخوردار نیست، گفت: این مشکل و همچنین بحث روکش آسفالت آن را با وزیر راه و شهرسازی مطرح کردیم و امیدواریم بتوانیم این جاده را برای تردد ایمن کنیم.

وی با تاکید بر اینکه راههای روستایی شهرستان باید ایمن شوند گفت: طرح جامع شهری اشترینان را نیز با وزیر راه و شهرسازی بررسی کردیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تلاشی که صورت گرفته اشترینان در مسیر توسعه است و گام‌های خیلی خوبی برای این شهر برداشته شده است گفت: در حال پیگیری ایجاد فرمانداری اشترینان هستیم و در این راستا طرح جامع شهری اشترینان باید قابل توجه مسئولان قرار بگیرد.

مقصودی بیان داشت: مراحل پایانی این طرح در حال انجام است و برای تأیید به وزارت راه و شهرسازی آمده است.

کلنگ زنی راه آهن بروجرد با حضور وزیر

وی همچنین به آزاد راه اراک - بروجرد اشاره کرد و گفت: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی در رابطه با این طرح قول‌های خیلی خوبی توانستیم بگیریم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین تأمین مسکن برای خانواده‌های دارای چند قلو را با وزیر راه و شهرسازی مطرح کردیم.

مقصودی همچنین به پروژه راه آهن بروجرد اشاره کرد و گفت: قطار شهرستان بروجرد بعد از پیگیری‌های صورت گرفته در لایحه بوده ۱۴۰۰ قرار گرفت و طرح مطالعاتی آن پیگیری و انجام شد.

وی گفت: در این طرح تاکید شده که موضوع اعتبار تملک اراضی برای اجرا مورد توجه قرار بگیرد، به زودی نیز کلنگ این پروژه با حضور وزیر راه و شهرسازی به زمین زده می‌شود.

کد خبر 5307029

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی پزشک متخصص راه آهن ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون کرونا اردبیل اربعین حسینی کرمانشاه گرگان هفته دفاع مقدس زلزله واکسیناسیون ایلام نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی وزیر راه و شهرسازی دیدار با وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات

رئیس سازمان راهداری با بیان این‌که برای ایام اربعین با مشکل تامین ناوگان مواجه هستیم، گفت: این مشکل را از طریق واردات و استفاده از ظرفیت داخلی رفع می‌کنیم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، داریوش امانی با اشاره به اقدامات سازمان راهداری برای اربعین 1403، اظهار کرد:‌ در حوزه زیرساخت‌ها اقداماتی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی در حال انجام است، بر اساس پیش‌بینی‌ها یک هفته قبل از اربعین حسینی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بخشی از این پروژه‌ها مربوط به روکش آسفالت، رفع نقاط پرحادثه، روشنایی، نصب نیوجرسی و تابلو علائم بوده که در حال انجام است.

وی از برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر به زائران در اربعین امسال خبر داد و با اعلام این‌که امسال 14 هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش پروژه‌های زیرساخت راه اربعین تأمین اعتبار شده است، یادآور شد: پروژه‌هایی که در پایانه‌های مرزی انجام می‌شود مربوط به بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، افزایش سایبان‌ها، مه‌پاش و ایجاد تونل‌های سرد در ایام گرم از سال است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کرد: در پایانه برکت مهران نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش سایبان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسقف کردن سازه‌ها در این محوطه انجام شده است.

امانی تاکید کرد: در زمینه ناوگان حمل‌ونقل نیز که با مشکل کمبود و نوسازی مواجه هستیم، نشست‌هایی برگزار شده تا بتوانیم تعدادی اتوبوس را از خارج از کشور وارد و از ظرفیت کارخانه‌ها و صنایع بزرگ نیز در این ایام و در زمان مسیر رفت زائران بهره بگیریم.

وی با بیان این که باید با تدابیر خود در بخش‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار بتوانیم جوابگوی مردم باشیم، گفت: به فضل الهی و مدد امام حسین (ع) سال گذشته با وجود کمبود ناوگان با کمترین مشکلی اربعین باشکوهی برگزار شد و طبق آمار ستاد اربعین بیشترین معطلی دو ساعت بود. همه مدیران با تمام توان و امکانات سازمانی باید در خدمت اربعین و خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین باشند و هیچ‌گونه کوتاهی از هیچ مدیری پذیرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد