Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-08@23:32:27 GMT

آتش سوزی عمدی شهرک صنعتی اشتهارد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۷۶۴۲

به گزارش صدای ایران میثم نیک نژادی ادامه داد: همچنین زباله های تفکیک شده به متقاضیان واگذار و زباله های قابل دفن به مرکز دفن کرج منتقل شده است.
به نوشته رکنا وی خاطر نشان کرد:جلوگیری از آلوده کردن محیط زیست به عنوان یک دستور العمل در شهرک در حال اجرایی شدن است.
شهرک صنعتی اشتهارد با بیش از ۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی به عنوان بزرگ ترین شهرک صنعتی در کشور در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شهرک صنعتی اشتهارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌تلاش برای راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی جدید در مناطق تقاضا محور استان فارس

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس یکی از اولویت‌های این شرکت را راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی جدید در مناطق تقاضامحور عنوان کرد.

سید مسعود عظیمی امروز، ۱۹ اردیبهشت‌ماه در نشست بررسی ایجاد شهرک صنعتی جدید در شهرستان مرودشت با بیان اینکه یکی از برنامه‌های تحقق شعار امسال در زمینه افزایش مشارکت مردم در جهش تولید، حمایت از سرمایه‌گذاران جهت ایجاد شهرک‌های صنعتی غیر دولتی است، گفت: در این خصوص نیز بخش خصوصی برای ایجاد دو شهرک صنعتی غیر دولتی در این شهرستان اقداماتی را در دست اقدام دارد که شرکت شهرک‌های صنعتی نیز براساس رسالت قانونی خود، حمایت و همراهی لازم را انجام می‌دهد.

وی گفت: موقعیت ویژه جغرافیایی شهرستان مردوشت، وجود بزرگراه شیراز ـ اصفهان و نیز بخشی از آزادراه شیراز ـ اصفهان در محدوده این شهرستان و نزدیکی به مرکز استان در کنار ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خاص و منحصربه فرد این شهرستان در حوزه اقتصادی، راه‌اندازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید را دارای توجیه فنی و اقتصادی کرده است.

عظیمی با بیان اینکه راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی جدید در مناطق تقاضا محور استان فارس در اولویت این شرکت قرار دارد، افزود: در این راستا فرآیند مطالعات امکان‌سنجی ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در برخی از مناطق این شهرستان انجام و گزینه‌هایی نیز مشخص شده که در دست پیگیری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه ایجاد و راه‌اندازی یک شهرک یا ناحیه صنعتی مستلزم حمایت، همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستان است، گفت: در این زمینه فرمانداری شهرستان نقش مهمی در هماهنگی بین دستگاه‌ها در شهرستان برعهده دارد که امیدواریم اقدامات صورت گرفته در زمینه شهرک صنعتی هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

عظیمی در ادامه با تصریح اینکه هم‌اکنون  شهرک صنعتی فتح‌آباد و ناحیه صنعتی انجیره در شهرستان مرودشت ایجاد شده‌اند و ظرفیت واگذاری اراضی در این شهرک‌های صنعتی رو به اتمام است، بر لزوم اجرای توسعه‌ای با هدف تامین زمین مورد نیاز سرمایه‌گذاران در راستای تحقق  جهش تولید و افزایش اشتغال تاکید کرد و گفت: در این زمینه نیز پیگیری‌ها انجام شده است که امیدواریم با رفع موانع توسط فرماندار شهرستان، این موارد هرچه سریع‌تر محقق شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ‌تلاش برای راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی جدید در مناطق تقاضا محور استان فارس
  • شهرک صنعتی آبندانک نوشهر به نفع مردم از محیط زیست خارج شد
  • خروج شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از مجموعه محیط زیست پس از ۳۰ سال
  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از محدوده محیط زیست خارج شد
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند