Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینستاگرام یک نسخه دارد که به کاربران اجازه بررسی دستگاه‌های متصل به حساب‌ را می‌دهد. این نسخه امکان حذف دستگاه‌های غریبه را از راه دور را تسهیل می‌کند.

خبرگزاری میزان _ باشگاه خبرنگاران به نقل از گویدینگ تک نوشت: با افزایش روز افزون هک شدن حساب‌ها در شبکه‌های اجتماعی، ضروری است که امنیت حساب‌های خودتان را جدی بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینستاگرام نیز ممکن است مورد هک شدن قرار بگیرد و بهتر است که کاربران این شبکه اجتماعی بدانند به جز خودشان چند نفر دیگر به حسابشان متصل هستند و چگونه می‌توانند این اشخاص اضافه را از حسابشان حذف کنند. محافظت از حساب‌ها فقط با انتخاب رمز عبور قوی کافی نیست و مسائل مهم دیگری نیز وجود دارند.

یکی از بهترین راه‌ها برای ایمن نگه داشتن حساب اینستاگرام این است که اطمینان حاصل کنید که تنها شما دسترسی مجاز به دستگاه مورد استفاده خود را دارید. خوشبختانه، اینستاگرام یک نسخه دارد که به کاربران اجازه می‌دهد بررسی کنند کدام دستگاه به حساب آن‌ها متصل است و به آن‌ها امکان می‌دهد دستگاه‌های غریبه را از راه دور حذف کنند.

در این گزارش نحوه بررسی و حذف دستگاه‌های متصل به حساب اینستاگرام در تلفن همراه و رایانه شخصی آموزش داده شده است:

بررسی دستگاه‌های متصل در نسخه موبایلی اینستاگرام

مرحله اول: روی تصویر نمایه حساب ضربه بزنید تا منوی نمایه باز شود.

مرحله دوم: روی نماد گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

مرحله سوم: تنظیمات را انتخاب کنید.

مرحله چهارم: در صفحه منوی تنظیمات، امنیت را انتخاب کنید.

مرحله پنجم: اکنون، روی گزینه ورود به فعالیت ضربه بزنید.

با این کار لیستی از مکان‌هایی که در آنجا به اینستاگرام وارد شده اید نشان داده می‌شود.

همچنین می‌توانید نقشه‌هایی را به اطلاعاتی درباره سه مکانی که آخرین بار در آنجا از اینستاگرام دیدن کردید را نیز مشاهده کنید.

حذف دستگاه‌های نا آشنا روش اول

اگر دستگاه غریبه‌ای را مشاهده کردید که می‌خواهید ارتباطش را با حساب خودتان قطع کنید، مراحل زیر را دنبال کنید تا بتوانید آن را از راه دور از سیستم خارج کنید.

مرحله اول: در صفحه فعالیت ورود، روی نماد منوی سه نقطه در کنار دستگاهی که می‌خواهید آن را حذف/قطع کنید ضربه بزنید.

مرحله دوم: در پیامی که ظاهر می‌شود Log Out را انتخاب کنید.

مرحله سوم: یک پیام تأیید نمایش داده می‌شود، روی تأیید ضربه بزنید.

روش دوم

در "was this you " در بالای صفحه فعالیت ورود به سیستم، روی گزینه "This Was Me not" در هر دستگاه نا آشنا ضربه بزنید.

در این صورت از شما می‌خواهد گذرواژه جدید برای حساب ایجاد کنید. هنگامی که این کار را انجام می‌دهید، حساب شما از همه دستگاه‌های متصل از راه دور حذف می‌شود، به جز دستگاهی که تغییرات را از آن انجام داده اید.

بررسی دستگاه‌های متصل در نسخه وب اینستاگرام

اگر از رایانه خود به اینستاگرام دسترسی دارید، در اینجا نحوه بررسی و حذف دستگاه‌های متصل به حساب آورده شده است.

دستگاه‌های متصل را بررسی کنید

مرحله اول: اینستاگرام را روی رایانه خود راه اندازی و صفحه نمایه را باز کنید.

مرحله دوم: روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید تا منوی تنظیمات باز شود.

مرحله سوم: Login Activity را انتخاب کنید.

درست مانند تلفن همراه، لیستی از دستگاه‌هایی که قبلاً از آن‌ها به حساب اینستاگرام خود دسترسی داشتید نمایش داده می‌شود. اینستاگرام همچنین مکانی را که از آن به حساب خود در دستگاه‌های متصل دسترسی داشته اید نشان می‌دهد. با دقت لیست را بررسی کرده و دستگاه‌های عجیب، قدیمی یا نا آشنا را بررسی کنید. در صورت مشاهده آن‌ها را سریعا حذف کنید.

حذف دستگاه‌های متصل

مرحله اول: روی نماد V شکل ضربه بزنید تا جزئیات مربوط به دستگاه متصل باز شود.

مرحله دوم: روی گزینه Log Out در زیر تصویر نقشه ضربه بزنید تا دستگاه را از حساب خود جدا کنید.

مرحله ۳ سوم: یک پیام با این عبارت که دستگاه از حساب شما خارج شده است، روی صفحه ظاهر می‌شود. روی OK کلیک کنید.

حالا وقتی به لیست حاوی دستگاه‌هایی که در آن وارد سیستم شده اید برگردید و بررسی کنید دستگاهی که تازه حذف کرده اید آنجا نباشد.

همچنین می‌توانید روی گزینه "This Was Me" در هر یک از سه کارت حاوی آخرین دستگاه‌های متصل (و محل مربوطه) در بالای صفحه فعالیت ورود ضربه بزنید.

سپس با تغییر رمز عبور، حساب خود را از سایر دستگاه‌های متصل جدا کنید.

اگر فقط از یک دستگاه به حساب خود دسترسی دارید، این گزینه بسیار بهتر و ایمن‌تر است.

حساب اینستاگرام خود را ایمن کنید

ما اغلب دستگاه‌های هوشمند خودمان را به منظور خرید مدل‌های جدیدتر تغییر می‌دهیم. همچنین، ما گاهی اوقات فراموشکار هستیم. اگر تلفن هوشمند قدیمی خود را بدون خروج از اینستاگرام فروخته اید یا از رایانه افراد ناشناس برای دسترسی به حساب خود استفاده کرده اید، بهتر است باور کنید که حریم خصوصی و امنیت حساب شما در خطر است. در هر صورت، روش‌های ذکر شده در بالا می‌تواند به شما در رفع این مشکل و تضمین امنیت حساب اینستاگرام کمک کند.

بیشتر بخوانید: امکان اشتراک‌گذاری مستقیم توییت در اینستاگرام

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: اینستاگرام شبکه های اجتماعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینستاگرام شبکه های اجتماعی حساب اینستاگرام دستگاه های متصل حذف دستگاه انتخاب کنید ضربه بزنید راه دور مرحله اول مرحله دوم روی گزینه حساب خود روی نماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس گفت: دستگاه قضایی هم‌سنگر نیروی‌های نظامی- امنیتی و دستگاه‌های اجرایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، بهروز محمدی مهر در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر اظهار داشت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکم‌فرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر برگزار می‌شود عنوان کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رای، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

انتخابات ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک است

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد عنوان کرد: دستگاه قضایی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می کند.

محمدی مهر با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، گفت: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت:  برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضایی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

رئیس کل دادگستری استان همدان اعلام کرد: 300 قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • از کجا بفهمیم سرطان معده داریم یا نه؟
  • از کجا بفهمیم سرطان معده داریم؟ + راهنمای کامل