Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@00:23:44 GMT

چهره منتقد ماکرون با شکایت وی در دادگاه محاکمه شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۷۹۷۱

چهره منتقد ماکرون با شکایت وی در دادگاه محاکمه شد

به گزارش «تابناک» به نقل از یورونیوز، مردی که عکس «امانوئل ماکرون»، رئیس جمهوری فرانسه را به شکل آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی و مارشال فیلیپ پتن، رئیس جمهوری ویشی (فرانسه آزاد در جریان اشغال جنگ جهانی دوم) بر بیلبوردی شهر تولون نصب کرده بود، روز جمعه ۱۷ سپتامبر محاکمه شد.

در این ارتباط گفته شده که دادستانی محلی پس از شکایت ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، «میکل-آنژ فلوری» را به توهین در فضای عمومی متهم و برای وی ۱۰ هزار یورو جزای نقدی درخواست کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماکرون در توجیه شکایت از یکی از مخالفانش آن را به بهانه پیگیری «جنبه عمومی جرم» انجام داده است.

این شهروند فرانسوی که در جنوب شهرستان وار زندگی می‌کند در واکنش به این ماجرا با انتشار توییتی نوشته بود: تازه متوجه شدم که در پی شکایت رئیس جمهوری باید به پاسگاه شهر تولون مراجعه کنم.

شخصیت مخالف رئیس جمهور فرانسه در دادگاه تولون با رد کیفرخواست و اتهام وارده گفت: من تنها از حق شوخی کردن استفاده کرده‌ام.

تصاویر «فکاهی» رئیس جمهوری فرانسه در جریان اعتراضات به اجباری شدن «گذرنامه سلامت» در این کشور در بیلبوردی تولون نصب شد. بسیاری از منتقدان امانوئل ماکرون، او را به دیکتاتوری و نگاه از بالا به پایین به شهروندان متهم می‌کنند.

پیش از آنکه فلوری تصویر امانوئل ماکرون را به شکل هیتلر نشان دهد، تصویر رئیس جمهور فرانسه در جریان تظاهرات جلیقه زردها نیز بارها به شکل هیتلر بالا برده شده بود.

ده‌ها هزار شهروند فرانسوی طی هفته‌های گذشته در اعتراض به تدابیر قانونی دولت جهت همگانی کردن واکسیناسیون کرونا در شهرهای مختلف این کشور دست به تظاهرات زدند.

امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه اوایل ماه جاری در سخنانی با هدف هشدار نسبت به موج تازه همه‌گیری در پی گسترش سویه دلتا، دستورالعمل‌های جدیدی برای کنترل شرایط موجود صادر کرد که در آن به نوعی الزام به واکسینه شدن برای برخوداری از خدمات تفریحی و رفاهی در طول تعطیلات تابستان گنجانده شده بود.

بر اساس این دستورالعمل واکسینه شدن کارکنان بهداشت و کادر درمانی الزامی است و شهروندان نیز برای استفاده از بسیاری از خدمات عمومی به خصوص ورود به مکان‌های فرهنگی و تفریحی، مراکز بزرگ تجاری و رستوران‌ها ملزم به ارائه گواهینامه واکسیناسیون کووید یا تست منفی کرونا خواهند بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی سازمان همکاری شانگهای ماکرون رئیس جمهور فرانسه شکایت منتقد هیتلر اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی سازمان همکاری شانگهای امانوئل ماکرون رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد

به گزارش همشهری آنلاین، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد و سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این دیدار مردمی به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

سردار حسینی اظهار داشت: روال همیشگی و مرسوم این است که مسئولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح‌شده مردم رسیدگی کنند که یکی از کارهای خوب است.

وی تصریح کرد: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهم‌ترین مطالبات و درخواست مردم رسیدگی به تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی، شماره‌گذاری خودروها و اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود. نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچ‌کدام جریمه اشتباهی نبود، بلکه درخواست بخشش بود.

رئیس پلیس راهور فراجا درخصوص نور چراغ‌ها گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.

سردار حسینی در خصوص بغل‌نویسی روی شیشه و بدنه خودرو گفت: نصب هرگونه نوشته یا برچسب روی شیشه‌ها و بدنه خودرو ممنوع است و تنها استثنا خودروهای مربوط به بخش‌های تجاری و اقتصادی هستند که با گرفتن مجوز با ابعاد مشخص نسبت به درج نوشته اقدام کنند. در غیر این صورت، هرگونه تصویر و نوشته ممنوع است.

کد خبر 848337 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم خودرو پليس راهور

دیگر خبرها

  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟