Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: با وجود تسریع روند واکسیناسیون عمومی در کشور، محدودیت ها و رعایت پروتکل ها باید ادامه پیدا کند.

محمدرضا احمدی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر لزوم توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی با وجود تسریع روند واکسیناسیون عمومی در کشور، عنوان کرد: کاهش آمار مبتلایان و فوت شدگان کرونا بسیار خوشحال کننده است، ما به امید روزی هستیم که این آمار به صفر برسد، به همین جهت از مسئولان و دولتمردان به دلیل تلاش هایشان در تهیه واکسن و از خبرنگاران و اهالی رسانه به دلیل اطلاع رسانی ها تشکر و قدردانی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خود مردم هم به این نتیجه رسیده اند که این ویروس با هیچ شخصی شوخی ندارد و تمام گروه های سنی را درگیر می کند، بر همین اساس مردم پروتکل ها را رعایت می کنند، اما همگی باید توجه کنیم کاهش آمار مبتلایان و فوت شدگان و تسریع روند واکسیناسیون نباید این تلقی را ایجاد کند که باید رعایت پروتکل ها را کنار بگذاریم، خود من علی رغم دریافت واکسن و با وجود اینکه تلاش کردم پروتکل ها را رعایت کنم به این بیماری مبتلا شدم و شرایط سختی را تجربه کردم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: از هموطنان درخواست می کنم به رعایت پروتکل ها ادامه بدهند و به شست و شوی دستان و استفاده از ماسک توجه لازم را داشته باشند، فعلا از حضور در تجمع های غیرضروری همچون مهمانی های خانوادگی و همچنین سفرکردن های غیرضروری در تعطیلات پیش رو پرهیز کنند، معتقدم محدودیت های فعلی و رعایت پروتکل ها باید ادامه پیدا کند و همه باید دست به دست هم بدهیم تا با امید به خدا به زودی این ویروس  ریشه کن شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در ایران واکسن کرونا پروتکل های بهداشتی مجلس یازدهم استانی سیاسی سفر ممنوع تسریع روند واکسیناسیون رعایت پروتکل ها پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

احمد رضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و کوهستانی شهرستان خوروبیابانک شده است که پس از اعلام هشدارهای هواشناسی طی چند روز گذشته تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران طی هفته جاری همراه با آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و فعالیت رودخانه‌های فصلی، مردم به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

کد خبر 747365

دیگر خبرها

  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود