Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال بانوان در حالی عازم تاشکند شد تا در مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا شرکت کند که لباس مردانه آنها واکنشهای منفی بسیاری را موجب شده است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان هفته گذشته برای حضور در رقابت های گروه G مقدماتی قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ عازم تاشکند ازبکستان شد. این اعزام که با هیاهوی زیادی از سوی فدراسیون فوتبال همراه شد که کارشناسان آن را غیرواقعی و صرفا تبلیغی می دانستند اما با حواشی مواجه شد که انتقاد گسترده ای را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس تصاویر، لباس رسمی اعزام این تیم، کت و شلواری برخلاف عرف فرهنگی و اجتماعی کشور بوده است. تیمهای ملی کشورمان در رشته های مختلف، همواره با لباس هایی با قواعد مشخص در رویدادهای بین الملل و برون مرزی شرکت کرده اند که تشکیل یافته از یک عرف و ادب ملی و دینی بوده اما فدراسیون فوتبال به یک باره مبادرت به تهیه کت و شلوارهایی کرده که بیشتر مردانه بوده تا جهت لباس رسمی بانوان ملی پوش.

این موضوع که در کنار بی توجهی به عرف کشور و آداب اعزام های برون مرزی ورزش روی داده، با کج سلیقگی نیز همراه بوده است. این موضوعات موجی از واکنش های منفی و انتقادی را در پی داشته که به نظر می رسد بایستی فدراسیون فوتبال در جهت اصلاح این اشتباه، اقدامی فوری کند. چنین بی توجهی به عرف و آداب رسمی اعزام های برون مرزی ورزش بانوان، موضوعی است که سابقه نداشته و بایستی توسط نهادهای مربوطه مورد بررسی نیز قرار گیرد که هم اکنون چه اتفاقی در فوتبال بانوان در حال روی دادن است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان تیم ملی فوتبال بانوان فدراسیون فوتبال بانوان فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار

باشگاه پرسپولیس به‌خاطر اتفاقات دیدار با سپاهان اصفهان، تصمیم به شکایت از باشگاه اصفهانی گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طُرق قانونی نسبت به رفتارها و شعارهای شرم‌آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.

جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم

گفتنی است متأسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به‌ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باورکردنی نبود.

این مسئله به حدی بود که مأموران ناچار به تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • تقویت کننده موی مردانه
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال