Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:56:03 GMT

امام جمعه ساوه آخرین نماز جمعه را اقامه کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۸۴۴۷

امام جمعه ساوه آخرین نماز جمعه را اقامه کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه آخرین نماز جمعه را اقامه کرد و در پایان این مراسم از زحمات ۶ ساله‌ی حجت الاسلام حسینی قدردانی شد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در حاشیه آخرین خطبه اش در شهر ساوه انجام فعالیت‌های تبلیغاتی و دانشگاهی را محور فعالیت‌های خود در دوران پس از مسئولیت عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حسینی افزود: هر آنچه که در این مدت به عنوان وظیفه محول شود انجام خواهم داد.

او اضافه کرد: بنا به فرمایش رهبری امام جمعه باید صدا و تریبون مردم باشد و همراهی رسانه‌ها در مسائل مختلف از جمله فساد ستیزی و پیگیری مشکلات مردم در این مدت قابل تقدیر بود.

حجت الاسلام حسینی افزود: مهمترین اولویتی که از سوی رهبری به دولت تکلیف شده است، اعتماد سازی و از بین بردن شکاف بین مردم و حاکمیت است
او همچنین در خطبه‌های نماز جمعه در خصوص گسترش و راهبرد‌های عدالت طلبی گفت: با اصلاح و اجرای قوانین فسادزا می‌توان با مدیران فاسد برخورد قاطع کرد و ضمن وفاداری به حق الناس در انتخابات، از افراد ضد فساد در بدنه مدیریتی کشور بهره برد.

امام جمعه ساوه در خصوص ضرورت انجام واکسیناسیون عمومی در جامعه بیان کرد: واکسیناسیون همگانی یک کار مدیریتی و انضباط بهداشتی اجتماعی برای امنیت و سلامت اجتماع محسوب می‌شود که در بازگشایی مغازه‌ها و اصناف، مدارس و دانشگاه‌ها و برقراری شغل‌ها و فعالیت‌های اجتماعی موثر است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان ساوه حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت

آفتاب‌‌نیوز :

جواد افشار منش اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو