Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به برنامه ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت، گفت: ذوب آهن اصفهان این برنامه را فرصت مناسبی برای توسعه سازه های فولادی می داند و با تمام توان برای تحقق آن تلاش خواهد کرد.

منصور یزدی زاده در بازدید بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، اظهار کرد: ذوب آهن اصفهان تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و همواره با شرکت در نمایشگاه های مختلف نسبت به شناسایی نیازهای جامعه و پاسخگویی مناسب به آن تلاش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تولید انواع محصولات فولادی کیفی صنعتی، سازه های مختلف فولادی و تولید انواع ریل مترو و راه آهن و  محصولاتی مانند آرک TH۳۶ برای معادن، گفت: تمام این محصولات براساس نیاز جامعه و تقاضای بازار، تولید و عرضه شده است.

به گزارش ایسنا، یزدی زاده افزود: محصولات فولادی ذوب آهن اصفهان در بورس به فروش می رسد، اما با کسب مجوز و کمک شرکت های دست اندرکار فروش و توزیع محصولات خود، درصدد یافتن راهی برای عرضه مستقیم و پاسخگویی به رفع نیازها و تقاضاهای با مقیاس پایین مردم و تکمیل سبد خرید آنها هستیم.

وی تأکید کرد: هرچند کارخانه ما قدمت دارد اما با توجه به طرح های توسعه و نوسازی، تمامی قسمت ها این شرکت به روز شده است. 

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان به اهمیت سازه های فولادی در ساخت و سازهای جدید و نقش ذوب آهن اصفهان در تامین نیازهای این سازه ها پرداخت و با اشاره به برنامه ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت، گفت: ذوب آهن اصفهان این برنامه را فرصت مناسبی برای توسعه سازه های فولادی می داند و با تمام توان برای تحقق آن تلاش خواهد کرد، با این حال از مسئولان بلندپایه کشور انتظار می رود که نیازهای شرکت های تولیدی و صنعت فولاد کشور از جمله ذوب آهن اصفهان را در نظر بگیرند و همان گونه که انتظار دارند محصولات فولادی با کیفیت و ارزان قیمت تحویل بگیرند، در جهت تامین مواد اولیه و انرژی با قیمت مناسب برای آنها هم اقدام کنند. در واقع برای تقویت زنجیره تولید باید از ابتدا تا انتها هم به فکر مصرف کننده و هم تولیدکننده باشیم.

وی افزود: در این زمینه بانک ها، معادن و سازمان های مختلف باید با تولید کنندگانی مانند ذوب آهن اصفهان همکاری و مشارکت کنند. در این صورت با عرضه تولیدات فولادی و دیگر مصالح ساختمانی توسط شرکت های مختلف و از جمله ذوب آهن اصفهان، طرح ساخت یک میلیون مسکن دولت و تبعات اقتصادی و اشتغالزایی آن خیلی سریع تر و بالاتر از انتظار به ثمر می رسد.

انتهای رپورتاژ

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مسكن ذوب آهن اصفهان ساخت یک میلیون مسکن ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به ظرفیت دستگاه قضا در حمایت از تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی، چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و ... قابل شناسایی است و برنامه‌ریزی برای رفع آن امکان پذیر است.
حجت الاسلام اسداله جعفری از رسیدگی مساله محور به مشکلات تولید و اقتصاد در این ستاد خبر داد و افزود: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی بود، اما مصوبه جدید اعضای ستاد به این نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به شکل ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چند واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است