Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:07:57 GMT

۵۲ درصد واجدین شرایط در استان قزوین واکسینه شده اند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۸۵۰۱

۵۲ درصد واجدین شرایط در استان قزوین واکسینه شده اند

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در استان قزوین با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان قزوین اظهار کرد: تمام شهرستان‌های تابعه استان قزوین از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند و روند کرونا در استان قزوین کاملاً نزولی شده است.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان قزوین کاهش ۳۰ درصدی داشته است، اضافه کرد: روند واکسیناسیون با سرعت بالایی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اینکه درصد پوشش واکسیناسیون در استان قزوین به بالای ۵۲ درصد رسیده است، اضافه کرد: شهرستان‌های آوج و قزوین با ۶۰ و ۵۵ درصد بیشترین پوشش واکسیناسیون در سطح استان را داشته‌اند.

وی تاکید کرد: شهرستان آبیک ۵۳ درصد، تاکستان ۴۷ درصد، بویین زهرا ۴۴ درصد و البرز ۴۲ درصد پوشش واکسیناسیون را دارند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین در پایان یادآور شد: در تمامی پایگاه‌های استان قزوین واکسن برکت، آسترازنکا و سینوفارم تزریق می‌شود.

کد خبر 5307052

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا محدودیت های کرونایی واکسیناسیون کرونا منوچهر حبیبی استانداری قزوین ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون کرونا اردبیل اربعین حسینی کرمانشاه گرگان هفته دفاع مقدس زلزله واکسیناسیون ایلام استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده اظهار کرد: پروژه پوشش بتنی کانال انتقال آب (لاینینگ) به طول 6 هزار و 500 متر با اعتبار 50 میلیارد ریال در اراضی شالیزاری 18 روستای شهرستان آمل در حال اجراست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره با نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای این طرح، تصریح کرد: این طرح تاکنون به طول هزار و 250 متر با هزینه 8.5 میلیارد ریال در روستاهای کمدره، لتی‌کلا، پولیکیاده و چنگمیان اجرا و نیز در روستاهای شهنه‌کلا، پاشاکلا، اسکی‌محله، تازه‌آباد و نوآباد این شهرستان در دست انجام است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، توسعه بخش کشاورزی، امنیت غذایی و تحقق شعار سال استفاده می شود، گفت: احداث پوشش بتنی کانال های انتقال آب، نقش تعیین کننده‌ای در بهبود راندمان آبیاری، کاهش هدر‌رفت و مدیریت توزیع آب و جلوگیری از رشد علف‌های هرز خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند