Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان با بازگشایی مدارس، گفت: آغاز سال تحصیلی مدارس به صورت آرام، تدریجی و اقتضایی، متناسب با شرایط هر منطقه و بر اساس تصمیم و‌ مصوبات ستاد ملی کرونا خوزستان، همزمان با مدارس سراسر کشور با رعایت کلیه اصول  بهداشتی و شیوه نامه بازگشایی ارسالی از سوی ستادپروژه مهر استان بازگشایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه زنگ بازگشایی مدارس ناحیه ۴ اهواز روز شنبه ۳ مهرماه نواخته خواهد، افزود: سلامت دانش‌آموزان، معلمان، کادر مدرسه و خانواده‌ها از اولویت‌های نظام تعلیم و تربیت است و تا اطمینان کامل از سلامت آنان بازگشایی مدارس بصورت حضوری صورت نخواهد گرفت.

معتوکی با اشاره به شرایط سال تحصیلی گذشته و همت کلیه معلمان در امر آموزش و پرورش دانش آموزان، بیان داشت: معلمان با اهتمام ویژه و با بهره گیری از ظرفیت و فرصت‌های مختلف یادگیری از جمله فضای مجازی، بستر شبکه شاد و استفاده از ظرفیت‌های رسانه ملی، در راستای رسالت خطیر خود با خلق ابتکارات نوین فناوری به ایفای نقش خود پرداختند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازگشایی مدارس رعایت نکات بهداشتی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد