Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@07:43:43 GMT

واکنش های منفی به لباس مردانه تیم ملی فوتبال بانوان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۸۶۳۰

لباس مردانه تیم ملی فوتبال بانوان خبر ساز شد. بی سلیقگی طراح در لباس مردانه تیم می فوتبال بانوان مشخص است. اعتراض زیادی به لباس مردانه تیم ملی فوتبال بانوان شد. لباس مردانه تیم ملی فوتبال بانوان نشان کج سلیقگی و بی توجهی به عرف است.

 

 

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان هفته گذشته برای حضور در رقابت های گروه G مقدماتی قهرمانی آسیا 2022 عازم تاشکند ازبکستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعزام که با هیاهوی زیادی از سوی فدراسیون فوتبال همراه شد که کارشناسان آن را غیرواقعی و صرفا تبلیغی می دانستند اما با حواشی مواجه شد که انتقاد گسترده ای را در پی داشته است.

براساس تصاویر، لباس رسمی اعزام این تیم، کت و شلواری برخلاف عرف فرهنگی و اجتماعی کشور بوده است. تیمهای ملی کشورمان در رشته های مختلف، همواره با لباس هایی با قواعد مشخص در رویدادهای بین الملل و برون مرزی شرکت کرده اند که تشکیل یافته از یک عرف و ادب ملی و دینی بوده اما فدراسیون فوتبال به یک باره مبادرت به تهیه کت و شلوارهایی کرده که بیشتر مردانه بوده تا جهت لباس رسمی بانوان ملی پوش.

این موضوع که در کنار بی توجهی به عرف کشور و آداب اعزام های برون مرزی ورزش روی داده، با کج سلیقگی نیز همراه بوده است. این موضوعات موجی از واکنش های منفی و انتقادی را در پی داشته که به نظر می رسد بایستی فدراسیون فوتبال در جهت اصلاح این اشتباه، اقدامی فوری کند. چنین بی توجهی به عرف و آداب رسمی اعزام های برون مرزی ورزش بانوان، موضوعی است که سابقه نداشته و بایستی توسط نهادهای مربوطه مورد بررسی نیز قرار گیرد که هم اکنون چه اتفاقی در فوتبال بانوان در حال روی دادن است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال فرهنگی و اجتماعی فوتبال ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی

مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی کاراته ایران از یکم تا ششم اردیبهشت ماه در شهر همدان برگزار شد و در پی آن، مهرنگار احمدی، فاطمه زهرا سعیدآبادی، نازنین زینب سعیدآبادی و ستایش قانعی فرد توانستند با کسب پنج مدال رنگارنگ، به اردوی تیم ملی راه یابند.

ملی پوشان خود را برای مسابقات آسیایی و جهانی ِ امسال آماده می کنند.

نتایج کار نمایندگان استان کرمان در رقابت های قهرمانی کشور به شرح زیر است:

مهرنگار احمدی طلای وزن منفی ۶۱کیلوگرم رده‌ی سنی امید و نقره منفی ۶۱بزرگسالان
فاطمه زهرا سعیدآبادی طلای وزن منفی ۵۴ کیلوگرم رده‌ی سنی امید
نازنین زینب سعیدآبادی برنز مثبت ۶۱کیلوگرم نوجوانان
ستایش قانعی فرد برنز منفی ۵۴کیلوگرم نوجوانان

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • تراز تجاری منفی ۱۶ میلیارد دلار واقعی نیست
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • رشد بار ریلی منفی شد
  • واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی