Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین صالحی زنجانی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات بوکس ارتش های جهان قرار است از امروز ۲۷ شهریور ماه جاری تا سوم مهر ماه در مسکو پایتخت روسیه برگزار شود.

وی، اظهار داشت: برای نخستین بار است که تیم ملی بوکس ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در رقابت های بوکس ارتش های جهان شرکت می کند که امید می رود بوکسورهای کشورمان با دست پر از این مسابقات بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی زنجانی با بیان اینکه این پیکارها در ۱۰ وزن مختلف برگزار خواهد شد، تصریح کرد: محمدحسین حقی و محمد کمالی از بوکسورهای استان زنجان در وزن ۵۲ کیلوگرم و ۶۰ کیلوگرم این رقابت ها به مصاف حریفان خواهند رفت.

وی، افزود: سعید عزیزی کاکاوند، سبحان صحرایی، حسین جدی، مسلم مقصودی، مهدی سرباز بخشایش، میثم قشلاقی، محمد عزیزی و ایمان رمضان پور، دیگر بوکسورهای تیم ملی بوکس ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند که به ترتیب در اوزان ۴۹، ۵۶، ۶۴، ۶۹، ۷۵، ۸۱، ۹۱ و ۹۱+ بر روی رینگ خواهند رفت.

صالحی زنجانی، اظهار داشت: دکتر عبدالرضا انصاری، هوشنگ امیری و مجید عباس زاده به ترتیب به عنوان سرمربی، مربی و دوار سه ستاره بین المللی در کنار تیم ملی بوکس ارتش، عازم این رقابت ها شده اند.

برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران فدراسیون بوکس بوکس قهرمانی جهان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران فدراسیون بوکس بوکس قهرمانی جهان ارتش جمهوری اسلامی ایران فدراسیون بوکس بوکس قهرمانی جهان زنجان بوکس ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد

دیدار تابستان امسال بین جیک پل، یوتیوبری که بوکسور شد و مایک تایسون، قهرمان سابق جهان، مهر تایید خورده تا رسما به عنوان یک مبارزه حرفه‌ای انجام شود. این به این معنی است که نتیجه مسابقه که قرار است در ۲۰ ژوئیه در تگزاس برگزار شود، در سابقه هر دو آنها ثبت خواهد شد.

زندگی حرفه‌ای تایسون که اخیرا در سال ۲۰۲۰ در یک مسابقه نمایشی شرکت کرد در سال ۲۰۰۵ به پایان رسید. او سه هفته قبل از رویارویی با پل، ۵۸ ساله خواهد شد.

در عین حال پل در دهمین مبارزه حرفه‌ای خود در ماه مارس توانست رایان بورلند را شکست دهد. تایسون اولین بوکسور سنگین وزنی بود که عناوین دبلیو بی‌ای، دبلیو بی‌سی و آی‌بی‌اف را به طور همزمان در سال ۱۹۸۷ به دست آورد، اما دوران سلطنت او به عنوان قهرمان در همه این دسته‌ها در سال ۱۹۹۰ با شکست در برابر باستر داگلاس که یکی از بزرگترین حوادث غیرمنتظره تاریخ بوکس بود، پایان یافت.

 پل در ۹ مبارزه از ۱۰ مبارزه خود، عمدتا در برابر مبارزان سابق یو اف سی به پیروزی رسیده است. تنها شکست او در برابر تامی فیوری، بوکسور سنگین وزن بریتانیایی در فوریه ۲۰۲۳ بود.

منبع: هفت صبح

tags # بوکس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا