Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته در دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی برابر آمریکا با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد و صعودش به مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها را قطعی کرد.

این برد در حالی رقم خورد که ایران در دقیقه ۲ با اخراج علیرضا صمیمی دروازه بان تیم کشورمان مواجه شد و در نیمه دوم هم توسط حریف تحت فشار قرار گرفت اما در نهایت پیروز از زمین بیرون آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: آمریکا در دیدار با آرژانتین روی اتفاق ۱۱ گل دریافت کرده بود. آنها آمده بودند تا مقابل ایران کمتر گل بخورند و درگیرانه بازی کردند. متاسفانه کارت قرمز علیرضا صمیمی در دقیقه ۲ هم تاثیرگذار بود.

وی افزود: با این حال سایر ملی پوشان کمک کردند و سریع به بازی برگشتیم. در نیمه دوم هم فرصت‌های زیادی داشتیم که گل نزدیم. وقتی گل نمی زنیم این مشکلات پیش می‌آید.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این سئوال که آیا از عملکرد بازیکنان تیم راضی بودید؟ تاکید کرد: باید مقابل آمریکا راحت تر بازی می‌کردیم. این مهم است. دوست دارم بازیکنانم از بازی کردن لذت ببرند و باید به هماهنگی و هارمونی برسیم.

ناظم الشریعه درباره اشتباه محاسباتی صمیمی برای مهار توپ خارج از محوطه جریمه که منجر به اخراجش شد، یادآور شد: صمیمی تجربه زیادی دارد و دچار استرس نشده بود. او هنگام خروج از دروازه دچار تردید و پشیمانی شد که آن اتفاق رخ داد.

«با احتساب کارت قرمز حمید احمدی مقابل صربستان آیا فکر نمی‌کنید آمار دو اخراج در دو بازی برای تیم ملی ایران زیاد باشد؟» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این سئوال گفت: می‌خواهم بگویم بازی‌های این دوره از جام جهانی پر اخراج است و داورها به بازیکنانی که خطا کنند امان نمی‌دهند.

ناظم الشریعه همچنین در واکنش به انتقادات وحید شمسایی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال که شب گذشته کارشناس برنامه تلویزیون بود، از سبک بازی تیم کشورمان تصریح کرد: هرکسی یک نظری دارد. از نظر من بازیکنان ایران تمام تلاششان را به کار بردند و با غیرت بازی کردند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان در خصوص دیدار با آرژانتین هم گفت: باید به دنبال یک بازی خوب باشیم و ببینیم معادلات چطور خواهد شد.

کد خبر 5307098 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال ایران فوتسال جام جهانی فوتسال جام جهانی 2021 فوتسال تیم ملی فوتسال آمریکا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال جام جهانی فوتسال الهلال عربستان فوتسال تیم ملی والیبال ایران جام جهانی 2021 فوتسال مسابقات قهرمانی آسیا تیم فوتبال استقلال تاجیکستان کشتی فرنگی صربستان سرمربی تیم ملی تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم

دیدار ناپولی و آاس رم در هفته ۳۴ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۲-۲ به پایان رسید. دنیله ده روسی بعد از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با DAZN گفت:

ما یک امتیاز‌ را زنده کردیم اما خواسته ما متفاوت بود. ناپولی قوی است، آنها را در یک مقطع فشرده ملاقات کردیم.

باید در مالکیت توپ بهتر عمل می کردیم، زیرا وقتی ناپولی توپ را در اختیار دارد، مطمئناً خطرناک است. ما توپ های زیادی از دست دادیم و آنها شوت های زیادی زدند. ما باید بهتر عمل کنیم، پنجشنبه مقابل تیم بزرگ دیگری بازی می کنیم.

من نمی دانم که آیا خستگی یک عامل موثر است یا خیر. ما بازیکنان تکنیکی زیادی در خط میانی در اختیار نداریم. وقتی پاردس نیست، شما می توانید فقدان او را احساس کنید، اما ما باید بهتر عمل کنیم زیرا او نمی تواند همیشه در زمین باشد.

برای تامی آبراهام خوشحالم که موفق به گلزنی شد. امیدوارم لوکاکو و اسمالینگ را برای‌ بازی با لورکوزن داشته باشیم. در این چند هفته پیش رو به همه نیاز داریم.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • پوستکوعلو: باید خیلی چیزها را اصلاح کنیم؛ تاوان ضعف دفاعی‌مان را پرداختیم
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏