Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تک رادار؛ شرکت اپل هفته گذشته و در جریان رویداد رونمایی از آیفون ۱۳، اپل واچ سری ۷ خودش را نیز معرفی کرد، اما جزئیات و مشخصات مربوط به این ساعت هوشمند را اعلام نکرد. اکنون اطلاعات جدیدی درباره این گجت پوشیدنی فاش شده که برخی از مشخصات آن را مشخص می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات تازه ای از اپل واچ جدید فاش شد

اطلاعات جدید توسط یکی از کاربران توئیتر منتشر شده که در آن اپل واچ ۷ را با مدل‌های قبلی این گجت مقایسه می‌کند. نکته مهمی که در ایت اطلاعات به چشم می‌خورد این است که این گجت هوشمند به تراشه جدید S7 مجهر شده است. تراشه این ساعت در مقایشه با اپل واچ SE تا ۲۰ درصد عملکرد سریع تری دارد. با این وجود این ساعت جدید در مقایسه با نسل قبلی از نظر عملکرد تراشه تغییر چندانی نکرده است.

در ادامه اطلاعات وزن و حافظه داخلی این ساعت ذکر شده که طبق پیش بینی‌ها ۳۲ گیگابایت خواهد بود. مدل آلومینیومی این ساعت در دو اندازه ۴۱ و ۴۵ میلی متر عرضه می‌شوند که به ترتیب ۳۲ و ۳۸.۸ گرم وزن دارد. نسخه فولاد ضد زنگ این ساعت هم در اندازه مشابه با مدل آلومینیومی به ترتیب ۴۲.۳ و ۵۱.۵ گرم وزن دارد و در نهایت مدل تیتانیومی ۳۷ یا ۴۵.۱ گرم وزن خواهد داشت. با این حال نسل جدید ساعت هوشمند اپل کمی از اپل واچ ۶ سنگین‌تر است که این وزن با استفاده از نمایشگر بزرگتر منطقی به نظر می‌رسد.

گفتنی است که اپل واچ سری ۷ اولین ساعت هوشمند اپل است که گواهی استاندارد IP6X را دارد و در مقابل نفوذ گرد و غبار مقاوم بوده و کاربران می‌توانند با اطمینان خاطر بیشتری در ساحل از آن استفاده کنند. مقاومت این ساعت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری هم هنوز ثابت مانده است. علاوه بر این ساعت جدید اپل ۳۲ درصد سریع‌تر شارژ می‌شود و با شارژ تنها هشت دقیقه می‌توان حدود هشت ساعت از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید

بالاخره آیفون ۱۳ رونمایی شد! + قیمت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت اپل ساعت هوشمند اپل واچ اپل واچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، اخبار و گزارش های تازه ای درباره سری هفتم گلکسی واچ منتشر شده است. پیش بینی می شود این سری ساعت هوشمند سامسونگ شامل ۳ مدل باشد، حال آنکه سری های پیشین شامل دو دستگاه بوده اند. اکنون گزارشی جدید از کره جنوبی حاکی از آن است که یک ویژگی رصد سلامتی مهم احتمالا در این گجت پوشیدنی به کار می رود.

طبق گزارش ها مذاکراتی درباره ویژگی های کلید رصد قند خون و یکپارچه سازی هوش مصنوعی در ساعت نیز انجام شده است.

پیش بینی می شود سامسونگ ویژگی رصد قند خون را در سری گلکسی واچ ۷ بگنجاند. بسیاری از تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی از جمله اپل نیز مشغول کار روی این ویژگی رصد سلامتی و گنجاندن آن در دستگاه هایشان هستند این ویژگی برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت کمک حال است.

البته در بیانیه رسمی سامسونگ به گلکسی واچ ۷ اشاره ای نشده است. اما احتمال زیاد دارد قابلیت رصد قند خون در این محصول ارائه شود. همچنین باید منتظر ماند و دید آیا این برند کره جنوبی ویژگی مذکور را در تمام مدل ها ارائه می کند یا خیر.

کد خبر 6090119 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی
  • عرضه فناوری جدید ساخت تراشه شرکت TSMC تا سال ۲۰۲۶
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • با این فناوری انقلابی، معلولیت دیگر محدودیت نخواهد بود
  • بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود