Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:11:57 GMT

تداوم مهربانی ها در میبد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۸۹۰۶

تداوم مهربانی ها در میبد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سیدمحمدحسن علاییفرمانده پایگاه شهداء شهیدیه گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و گرامیداشت هفتمین یادواره ۷۴ شهید شهیدیه در شهرستان میبد، به همت ستاد شهداء و خادم یاران رضوی، ستاد زکات و دفتر امام جمعه، ۲۰۰ بسته معیشتی برای توزیع بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا تهیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب، حبوبات، بسته‌های بهداشتی ژل و ماسک است که به ارزش هر کدام چهار میلیون ریال و مجموعا ۸۰۰ میلیون ریال است.

فرمانده پایگاه شهداء شهیدیه ادامه داد: در کنار این بسته‌های معیشتی ۷۴ بسته لوازم التحریر هم به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال به دانش آموزان درسال تحصیلی جدید تهیه شده است که امروز به کمک خادمیاران رضوی بین خانواده‌ها توزیع خواهد شد تا این مواسات به سرانجام برسد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی هفته دفاع مقدس لوازم التحریر دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، این دانش آموزان که حالا هرکدام در مشاغلی در نقاط دور و نزدیک استان مشغول خدمت هستند از دوره دانش آموزی و شب‌های امتحان گفتند.

 

دبیران می‌گفتند با موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و قبولی دانشگاه‌های معتبر خستگی از تنمان بیرون می‌آمد.


در این دورهمی شور و شعف دوران دانش آموزی در وجود دانش آموز و معلم تداعی شد و چهره‌هایی که هرچند تغییر کرده بود اما حس مشترک معلم و دانش آموز در چشمانشان موج می‌زد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان