Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:14:16 GMT

لو رفتن جزییات قرارداد؛ دستمزد مسی در PSG چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۸۹۱۰

لو رفتن جزییات قرارداد؛ دستمزد مسی در PSG چقدر است؟

روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده که به جزییات قرارداد لیونل مسی با باشگاه پاری سن ژرمن دست پیدا کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره آرژانتینی تابستان امسال پس از کشمکش‌های فراوان در نهایت به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا جدا شده و به باشگاه پاری سن ژرمن پیوست تا ادامه دوران فوتبالش را در این تیم سپری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا روزنامه اکیپ فرانسه مدعی شده که لئو مسی در صورت حضور کامل در پی اس جی در سه فصل ذکر شده در قراردادش 110 میلیون یورو دریافت می‌کند. بازیکن سابق بارسا در واقع هر فصل 30 میلیون یورو درآمد خالص پس از کسر مالیات از این باشگاه دارد که با دو سال حضور در این تیم به او پرداخت خواهد شد.

 در سال سوم بند وفاداری برای او فعال می‌شود که 10 میلیون یورو به میزان دستمزد او اضافه می‌کند. این بند تنها در صورتی فعال می‌شود که او فصل دوم و سوم را به طور کامل در پاری سن ژرمن سپری کند.

 

 

میزان مبالغ پرداختی از سوی پاری سن ژرمن و بند وفاداری ذکر شده در قرارداد این بازیکن شبیه به مفاد قرارداد نیمار، ستاره برزیلی این تیم، است که اخیرا قراردادش را تا سال 2025 تمدید کرد، با این تفاوت که بازیکن برزیلی با افزایش سال‌های حضورش در این تیم شاهد افزایش دستمزد نخواهد بود. شرایط نیمار درست برعکس است چرا که گفته می‌شود او با باشگاه به توافق رسیده که در صورت رخ دادن این اتفاق از میزان دستمزدش کاسته شود.

این مبالغ ذکر شده شامل پاداش‌های جمعی و فردی که مسی و پی اس جی ممکن است در طول فصل به آنها دست پیدا کنند نیست و این مبالغ می‌تواند با توجه به دستاوردهای تیم به دستمزد این بازیکن اضافه شود.

اما نکته جالب‌تر اینجاست که یک میلیون از مجموع 30 میلیون پرداختی پی اس جی به مسی از طریق ژتون هواداری پی اس جی صورت می‌کرد که در واقع رمز ارز این باشگاه است. این روش پرداخت سودی بین 35 تا 30 میلیون یورو در هر فصل برای باشگاه فرانسوی به همراه دارد.

پاری سن ژرمن لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لیونل مسی پاری سن ژرمن میلیون یورو پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود

قرارداد مارکو رویس با دورتموند تمدید نخواهد شد.

طرفداری | مسیر مارکو رویس و دورتموند پس از 12 سال از هم جدا می شود.

با اعلام مارکو رویس و باشگاه دورتموند، با توافق بین بازیکن و باشگاه، قرارداد این ستاره آلمانی با زنبورها تمدید نخواهد شد. در نتیجه مارکو رویس در تابستان و پس از اتمام قراردادش با دورتموند، بازیکن آزاد خواهد بود و فصل آینده را در تیمی دیگر سپری می کند. مارکو رویس در 12 سال حضور خود در دورتموند، 424 بازی برای این تیم انجام داده و 168 گل و 128 پاس گل ثبت کرده است. همچنین این بازیکن با دورتموند موفق به کسب دو قهرمانی دی اف بی پوکال و سه قهرمانی سوپرجام آلمان شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023