Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس آمریکا نسبت به تهدید خشونت در تظاهرات روز شنبه طرفداران ترامپ در اطراف ساختمان کنگره هشدار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که حدود 100 نیروی گارد ملی آمریکا برای تظاهرات روز شنبه طرفداران ترامپ آماده شده‌اند، پلیس نسبت به خطر خشونت احتمالی در این تظاهرات هشدار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواست کمک پلیس کنگره از پنتاگون در آستانه تظاهرات 18 سپتامبر

 

بر اساس این گزارش، پلیس کنگره آمریکا از پنتاگون خواسته است تا پرسنل نظامی خود را در آستانه تظاهرات طرفداران ترامپ به کمک نیروهای پلیس بفرستد.

جان کربی سخنگوی پنتاگون در اظهاراتی گفت، وزارت دفاع آمریکا درخواستی از پلیس کنگره برای کمک دریافت کرده است تا برای تظاهرات اعتراض امیز آخر هفته آماده باشد.

وی افزود: پنتاگون هم اکنون در حال بررسی و تجزیه و تحلیل این درخواست است و اگر این درخواست معتبر باشد، ما ان را انجام خواهیم داد.

تظاهرات طرفداران ترامپ در حمایت از افرادی است که در یورش مرگبار 6 ژانویه به ساختمان کنگره بازداشت شدند.

پلیس آمریکا تدابیر امنیتی در اطراف ساختمان کنگره را افزایش داده است. نصب دوربین های نظارتی و موانع و حصارها بخشی از این تدابیر به شمار می رود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرفداران ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دیروز که به جرم اذیت و آزار جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی در دادگاه حضور داشت، پلیس آمریکا را در برخورد با دانشجویان ناکام و ناکافی خواند و خواستار این شد که پلیس ایالتی به شدت با دانشجویانی که حتی پشت درب دادگاه ترامپ هم رفته بودند برخورد کند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا