Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:26:06 GMT

موج گناوه از امروز به دیدار حریفان می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۹۲۳۹

موج گناوه از امروز به دیدار حریفان می‌رود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، مرحله اول دور رفت لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور امروز آغاز می‌شود. این مسابقات در سه گروه ۴ تیمی دنبال می‌شود.

موج گناوه تنها نماینده استان بوشهر در این رقابت‌ها است که با تیم‌های موج سواران نوشهر، ملوان بندرانزلی و زردپوشان سیاهکوه اردکان در گروه دوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزبان دیدارها باشگاه ملوان بندرانزلی است و مسابقات از شنبه ۲۷ شهریور تا سه‌شنبه ۳۰ شهریور در ورزشگاه منطقه آزاد این شهر برگزار می‌شود.

طبق قرعه‌کشی که با حضور نمایندگان سازمان لیگ و سرپرستان تیم‌های حاضر در گروه دوم در انزلی برگزار شد تیم‌های این گروه حریفان خود را  شناختند.

برنامه بازی‌های گروه دوم لیگ یک فوتبال ساحلی:

شنبه: ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
ساعت: ۱۶:۳۰
موج سواران نوشهر _ زردپوشان سیاهکوه اردکان
ساعت: ۱۷:۳۰
ملوان بندر انزلی _ موج گناوه

یکشنبه: ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
ساعت: ۱۶:۳۰
موج سواران نوشهر _ موج گناوه
ساعت: ۱۷:۳۰
ملوان انزلی _ زردپوشان سیاهکوه اردکان

دوشنبه: ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
استراحت

سه‌شنبه: ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
ساعت: ۱۶:۳۰
موج گناوه _ زردپوشان سیاهکوه اردکان
ساعت: ۱۷:۳۰
ملوان انزلی _ موج سواران نوشهر

بیشتر بخوانید

حریفان موج گناوه در لیگ یک فوتبال ساحلی کشور مشخص شدند

داوران مسابقات گروه دوم لیگ دسته یک فوتبال ساحلی، ابراهیم کرد (البرز) , حسام عرب (تهران) , بهزاد رضایی (آ. شرقی) , آرش صفری پور (چهارمحال) , بهنام حاج حسینی (گلستان) , حسین لشگری (قزوین) , سیدشهاب ناظمیان (قم)، ناظران داوری محمد بنی مهد کیوانی (گیلان) و 
احد نداف پور (گیلان) و نمایندگان سازمان لیگ مهدی محمدپور (البرز) و احمد کوهستانی (تهران) هستند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال لیگ دسته یک فوتبال ساحلی موج گناوه موج سواران نوشهر یک فوتبال ساحلی موج گناوه گروه دوم ۱۴۰۰ ۰۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های جذاب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ملوان انزلی و سایپای تهران به میزبانی شاگردان مهدی تارتار به مصاف هم رفتند که این بازی به وقت های اضافی کشیده شد.

در حالی که ملوانان با یک ضربه پنالتی و گلزنی محمد عمری از شاگردان مجتبی سرآسیایی پیش افتاده بودند ، اما سایپایی‌ها عملکرد خوبی ارائه کردند و برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی کردند و در نهایت به هدف خود هم رسیدند. دو دقیقه بعد از پیش افتادن ملوان ، محمدحسین خسروی مهاجم سایپا روی پاس طاها طباطبایی توانست گل تساوی را بزند.

همین گل سبب شد تا بازی یک بر یک در طول 90 دقیقه تمام شود و مسابقه به وقت‌های اضافی برود تا تعیین برنده به تعویق بیفتد.

شادی گل جنجالی مهاجم سایپا هم در نوع خود جالب بود؛ محمدحسین خسروی پیراهن خود را بعد از باز کردن دروازه شاگردان مهدی تارتار از تن در آورد و با فریادهای بلند هم‌تیمی هایش را یکی یکی کنار می‌زد و دور ورزشگاه سیروس قایقران انزلی را می‌زد.

دیگر خبرها

  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور