Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:56:26 GMT

سرمربی تاتنهام: کین را با لوکاکو عوض نمی‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۹۳۶۳

سرمربی تاتنهام: کین را با لوکاکو عوض نمی‌کنم

نونو اسپریتو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید که هرگز حاضر نیست هری کین را با روملو لوکاکو، مهاجم چلسی، عوض کند.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تیم ملی انگلیس در تابستان امسال قصد جدایی از تاتنهام را داشت. بسیاری از منابع خبری مدعی شده بودند که مقصد نهایی او منچسترسیتی خواهد بود اما مدیران باشگاه تاتنهام حاضر به فروش این بازیکن نشدند و او در نهایت به حضورش در این تیم ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی دیگر نیز روملو لوکاکو بار دیگر به چلسی برگشته و تا به اینجای فصل عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است.

سرمربی تاتنهام درباره شرایط این دو بازیکن به خبرنگاران گفت:« من حتی گزینه تعویض آنها را هم در نظر نمی‌گیریم چون چیزی نیست که بخواهم به آن فکر کنم. از نظر من حتی مطرح کردن چنین بحثی هم منطقی نیست. هری بازیکنی فوق العاده است.»

 

 

نونو اسپریتو در ادامه به تمجید از توانایی‌ها و رفتار کاپیتان تیم ملی انگلیس پس از نهایی نشدن انتقالش در این تابستان پرداخته و گفت:« من تحت تاثیر کیفیت و استعداد او قرار گرفته‌ام. فکر می‌کنم این بازیکن هنوز جای پیشرفت دارد. ما در روند یافتن بهترین سطح آمادگی قرار داریم. اما تعهد او به باشگاه باورنکردنی است.»

تاتنهام روز یکشنبه در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ انگلیس باید به مصاف چلسی برود. نونو می‌گوید که از سرعت توماس توخل در تغییر شرایط چلسی و رساندن آنها به قهرمانی اروپا در فاصله چند ماه پس از حضورش در استمفوردبریج تعجب نکرده است. این مربی ادامه داد:« چلسی تیم بسیار خوبی است و توماس کاری فوق العاده انجام داده است. آنها نقاط قوت بسیاری دارند، از حضور بازیکنان با استعدادی بهره می‌برند و فوتبال خوبی را ارائه می‌دهند. آنها قهرمان اروپا هستند و ما باید برای این موضوع ارزش و احترام قائل باشیم. اما مطمئنا برای غلبه بر آنها مبارزه خواهیم کرد.»

تاتنهام روملو لوکاکو نونو اسپریتو سانتو هری کین چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام روملو لوکاکو نونو اسپریتو سانتو هری کین چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام و آرسنال روز یکشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند. توپچی‌ها با یک بازی بیشتر نسبت به منچستر سیتی در صدر جدول قرار دارند و تاتنهام هم در رتبه پنجم است و برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ رقابت می‌کند. آنگه پوستکوگلو در کنفرانس مطبوعاتی این دیدار درباره نکات بازی با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

مصدومیت دستینی اودوگی؟
این واقعا برای خود او و ما ناامیدکننده است. او سال خوبی را پشت سر گذاشته بود و ما امیدوار بودیم بتوانیم با همدیگر فصل را تمام کنیم اما متأسفانه همانطور که گفته شده، فصل برای او به اتمام رسیده.

دلیل مصدومیتش؟
این فوتبال است، هر بازیکنی ممکن است به هر نحوی دچار مصدومیت شود. یک اتفاق ناگوار در تمرین رخ داد که باعث شد او آسیب ببیند.

اولیور اسکیپ مصدوم شده؟
بله متاسفانه درست است. او دچار یک مصدومیت جزئی شده و نمی‌تواند مقابل آرسنال بازی کند.

ریچارلیسون و پدرو پورو؟
آنها خوب تمرین کرده‌اند و هر دو آماده حضور برابر آرسنال هستند. هر دو در تمرینات آماده بوده‌اند و این موضوع من را امیدوار کرده است.

برای متوقف کردن آرسنال در راه رسیدن به جام انگیزه دارید؟
من و تیمم اهمیت بازی را درک می‌کنیم. ما درک می‌کنیم که اجازه ندهیم بزرگترین رقیب‌مان در بزرگ‌ترین دربی ممکن از ما جلو بیفتد. ما عواقب آن را درک می‌کنیم. بله تلاش خواهیم کرد آنها را از قهرمانی دور کنیم و مهم‌تر از همه این است که خودمان سه امتیاز را بگیریم و به رتبه چهارم نزدیک‌تر شویم.

سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گیرید؟
من نسبت به شما برتری‌ای ندارم. من هم مانند شما باید منتظر بازی‌ها و پایان فصل باشم و فقط نقش‌مان فرق می‌کند. امیدوارم به بهترین نتیجه ممکن برسیم.

دیگر خبرها

  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس