Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@23:46:42 GMT

دانستنی‌هایی از پارتیشن اداری

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۹۳۶۷

دانستنی‌هایی از پارتیشن اداری

پارتیشن در واقع به معنای جداسازی و قسمت بندی است و به کمک آن می‌توان از فضای موردنظر بهترین استفاده را کرد. به عنوان مثال اگر فضای بزرگی در دسترس باشد به کمک پارتیشن می‌توان این فضا را به چند قسمت متفاوت تفکیک نمود. پارتیشن علاوه بر اینکه بسیار کاربردی است یک مزیت مهم دیگر نیز دارد و آن این است که باعث زیبایی در طراحی دکوراسیون داخلی اداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین علت بسیار مورد توجه است.

اینکه در پارتیشن اداری از چه اجسامی استفاده می‌کنند کاملا به ضرورت و کاربرد آن بستگی دارد و می‌تواند فلزی، چوبی و حتی شیشه ای باشد.  با ایجاد چنین فضای کارمندان می توانند بدون تنش به کار خود مشغول شوند. بی‌شک این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده فراگیر از پارتیشن های اداری به شمار می‌آید. در واقع می‌توانیم بگوییم کاربرد انواع پارتیشن اداری در مواردی همچون تقسیم فضا های بزرگ به دو فضا، پنهان کردن قسمت هایی از فضا، جداسازی فضای ورودی از سایر فضاها و غیره خلاصه می‌شود و علاوه بر مرتب سازی فضا یک حریم خصوصی برای افراد و کارمندان ایجاد می‌کند و از ایجاد سر و صدای اضافه نیز جلوگیری می نماید.

انواع پارتیشن اداری

قابل ذکر است بگوییم که در ساخت پارتیشن اداری از مواد و متریال مختلفی استفاده می شود و با توجه به این متریال و نوع مواد هر پارتیشن نام به خصوصی برای خود دارد. برای مثال اگر بخواهیم انواع پارتیشن از نظر جنس را به شما معرفی کنیم می توانیم به پارتیشن ام دی اف، پارتیشن شیشه و ام دی اف، پارتیشن ام دی اف با پروفیل آلومینیومی و پارتیشن شیشه ای با پروفیل آلومینیومی اشاره کنیم که هر کدامشان دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند و شما بر حسب نیاز خود می توانید هر کدام را که می خواهید از سایت ما یعنی سایت ساویس سفارش داده و خریداری نمایید. اگر بخواهیم تعریف کوتاه و مختصری در مورد انواع مبلمان اداری  که در بالا به آنها اشاره کردیم داشته باشیم می توانیم بگوییم پارتیشن ام دی اف یک پارتیشن چوبی است که در آن از ام دی اف استفاده شده است و به راحتی می‌توان روی آن رنگ آمیزی و روکش کاری انجام داد. یکی از مزیت ها و ویژگی های مثبت پارتیشن ام دی اف این است که در برابر خوردگی و رطوبت از استحکام بالایی برخوردار است و نوعی عایق صوتی در محیط اداری نیز به شمار می‌آید. ما در فروشگاه ساویس انواع پارتیشن ام دی اف را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

قابل ذکر است که پارتیشن شیشه و ام دی اف معمولاً بیشتر در فضاهای اداری استفاده می شود که اسکلت بندی و فریم آن از ام دی اف است و شیشه نیز برای پر کردن قاب آن به کار میرود. در رابطه با پارتیشن ام دی اف با پروفیل آلومینیومی می‌توانیم بگوییم که نوعی پارتیشن اداری به شمار می‌آید که قابلیت جابجایی دارد و آلومینیوم به کار رفته در آن در عین مقاوم بودن بسیار سبک است و یک نمای زیبا در پارتیشن بندی ایجاد می‌کند. ام دی اف در این نوع از پارتیشن برای پر کردن قاب و آلومینیوم برای فریم بندی قاب پارتیشن ها به کار می رود. پارتیشن شیشه ای با پروفیل آلومینیومی نیز طراحی منحصر به فرد و خاصی دارد که در آن از شیشه به عنوان پرکننده سطح و از آلومینیوم برای فریم بندی استفاده شده است.

بد نیست در اینجا به این موضوع مهم اشاره داشته باشیم که پارتیشن اداری را از نظر تعداد جداره به دو نوع تک جداره و دوجداره تقسیم بندی می کنند که نوع تک جداره آن وزن سبکی دارد و به صورت قاب هایی یک تکه با حالت ایستاده است که امکان جابجایی آن نیز وجود دارد. پارتیشن اداری تک جداره از تنوع کمتری نسبت به مدل دوجداره برخوردار است و ظاهر آن نیز ساده تر است. پارتیشن اداری دوجداره استحکام بالایی دارد و در نگه داشتن پنل ها به کار می‌رود و در صورت وجود آنها دیگر نیازی به ستون نیست. در فضای مابین شیشه ها نیز می‌توان از پرده کرکره استفاده کرد. این مدل از پارتیشن تنوع بیشتری دارد و از مزیت‌های ویژه ای نیز برخوردار است مثل عبور کابل های شبکه و سیستم در قسمتهای مابین پنل ها و قابل رویت بودن صندلی اداری موجود در مجموعه است.

ویژگی های پارتیشن اداری

به طور کلی می‌توان گفت پارتیشن اداری دارای ویژگی های بسیار زیادی است که در قسمت زیر برخی از مهمترین آنها را برایتان فهرست کرده ایم که این موارد عبارتند از:

۱) مقرون به صرفه بودن و طول عمر بالا

۲) قابل اجرا بودن در ارتفاع های مختلف اعم از کف تا سقف و یا کوتاه تر

۳) عدم آسیب به ساختمان و بسیار سبک

۴) استفاده بهینه از کل فضای در دسترس

۵) عدم نیاز به رنگ و ابزار های تزیینی

۶) قابل اجرا بودن در رنگ های مختلف

۷) قابلیت تعویض و یا تعمیر

۸) عایق صدا بودن و جلوگیری از انتقال صدا

۹) اجرای آسان و سریع و نصب در کمترین زمان

۱۰) قابلیت جابجایی و جداسازی آسان

۱۱) با کمک پارتیشن اداری قابلیت نصب قفسه بندی و کمد و برخی ویژگی های مهم دیگر امکان پذیر است.

منبع: فارس

کلیدواژه: پارتیشن اداری حریم خصوصی شیشه آلومینیوم پروفیل آلومینیومی پارتیشن اداری انواع پارتیشن پارتیشن شیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان

دادستان عمومی و انقلاب ماهان از کشف و پلمب یک کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی شیشه و بازداشت سرکردگان این باند در ماهان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، سینا بنی‌اسد دادستان عمومی و انقلاب ماهان صبح امروز از کشف و پلمب یک کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی(شیشه) در ماهان خبر داد و گفت: پس از انجام یک‌سری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه اقدام می‌کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر شد، گفت: سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان موفق به کشف و ضبط بیش از کشف 36 کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از 50 کیلوگرم پیش‌سازهای موادمخدر صنعتی از سوداگران مرگ شدند.

دادستان عمومی و انقلاب ماهان ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از 70 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب شده، دو متهم بازداشت شده‌اند و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده‌اند صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق ماده 8 قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد، بیان کرد: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است.

بنی‌اسد با بیان اینکه به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد، افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد و از تمام شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/511/

 

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • میمند شهر ملی شیشه گری
  • ثبت ملی صنایع دستی ۲ شهر فارس
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • برچسب نانویی هیوندای، خودرو را در تابستان ۱۰ درجه خنک‌تر می‌کند!
  • برچسب شیشه هیوندای در تابستان به دادتان می‌رسد!
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان