Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@07:36:42 GMT

اعتبارات موزه دفاع مقدس خراسان شمالی محقق نشده است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۹۴۷۹

اعتبارات موزه دفاع مقدس خراسان شمالی محقق نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم مهرداد نجاتی صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، دوران دفاع مقدس را بسیار ارزشمند عنوان کرد و اظهار داشت: پیشرفت‌ها و استقلال کشور را مدیون شهدای عزیز هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان پرداخت و بیان کرد: ۱۱ کمیته اعم از کمیته نظامی، پیشکسوتان، دانش آموزی، دانشجویی، فرهنگی و تبلیغات، نظارت و ارزیابی و… تشکیل شده و هرکدام وظایف خاصی را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس از ۳۰ شهریور آغاز خواهد شد، افزود: مراسم تجلیل از پیشکسوتان در روز آغازین هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

نجاتی برگزاری رژه خودرویی در ۳۱ شهریور را دیگر برنامه هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: دیدار فرماندهان یگان‌های نظامی با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری کارگاه نمایشنامه نویسی دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدا و نواختن زنگ مقاومت در مدارس و تجلیل از سربازان از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته به شمار می‌آید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی تصریح کرد: در مجموع ۹۷۲ برنامه در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان افزود: ۶ هزار و ۳۰۰ متر ابنیه در ۱۲ هکتار زمین باید ساخته شود که سال گذشته ساختمان اسناد و بخش اداری آن افتتاح شد.

نجاتی بیان‌کرد: بناست طی سال جاری و سال آینده محوطه سازی و ابنیه تکمیل شود و برای این مسئله ۵۲ میلیارد تومان اعتبار استانی و ملی پیش‌بینی شده است.

وی در انتها با تاکید بر اینکه ۳۲ میلیارد تومان از این اعتبارات استانی است، گفت: پیش بینی‌های اعتباری برای سال جاری تاکنون محقق نشده اما اگر از استان نگاه ویژه ای صورت گیرد، اعتبارات ملی پرداخت خواهد شد.

کد خبر 5307234

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی باغ موزه دفاع مقدس هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان واکسیناسیون سیستان و بلوچستان هفته دفاع مقدس ایلام هفته دفاع مقدس خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود

به گزارش خبرگار مهر، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) پیکر سه شهید تازه تفحص شده و یک شهید گمنام، روز شنبه در اصفهان تشییع می‌شود.

گفتنی است آئین تشییع با حضور مردم و مسؤولان استان ساعت ۹ صبح روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) از میدان فیض به سمت گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095924

دیگر خبرها

  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود
  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان