Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور گفت: بیش از ۵۳۰ عنوان کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور رونمایی می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار عباس بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما مقتدریم» است امیدواریم این اقتدار از همه بخش‌های جامعه بجوشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور گفت: الگوی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هشت سال دفاع مقدس است و جبهه مقاومت نیز از دفاع مقدس الگو و سرمشق گرفته است لذا ما باید دفاع مقدس را به عنوان یک ثروتمند بزرگ ملی پاس بداریم و پایه‌های هویت ملی را با این ثروت بزرگ بسازیم.

 وی با بیان اینکه برنامه‌های مفصلی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور در نظر گرفته شده افزود: بیش از 27 استان 530 عنوان کتاب و ‌16 استان 180 کتاب صوتی را رونمایی خواهند کرد؛ 14 استان با محوریت کتاب‌های تولید شده مسابقه کتابخوانی برای مقاطع سنی مختلف برگزار می‌کنند.

رویکرد جشنواره‌های هنری سپاه گیلان فرهنگ‌سازی برای حل آسیب‌های اجتماعی استنماینده ولی‌فقیه در گیلان: دوران دفاع مقدس برای ملت ایران و تمامی ملت‌های آزاده عظمت‌آفرین بودنخستین جشنواره تئاتر مونولوگ‌ در استان گیلان برگزار می‌شود

بایرامی با اشاره به اینکه همچنین 8 استان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزشی خاص داستان‌نویسی و نویسندگی را در دستور کار دارند گفت: مراسم شب شعر و عصر خاطره نیز در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدسی در 22 استان دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه ‌11 استان در هفته دفاع مقدس اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب می‌کنند تصریح کرد: 7 استان نیز اقدام به برگزاری جلسات نقد کتاب خواهند کرد و‌ و با حضور اساتید ادبی، هنری و دفاع مقدس به نقد تولیدات خود و نشرهای دیگر می‌پردازند.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور خاطرنشان کرد: موارد مذکور، برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور است و امیدواریم مورد قبول حق تعالی و پیشگاه شهدای گرانقدر باشد.

بایرامی در تشریح آخرین وضعیت بانک جامع اطلاعاتی دفاع مقدس ابراز داشت: پروپوزال بانک جامع اطلاعاتی دفاع مقدس نگاشته شده اما به سبب حساسیت موضوع در این پروژه سخت‌گیری بسیاری را اعمال کردیم تا این بانک جامع اطلاعاتی یک فعالیت سطحی نگرانه نباشد.

وی با بیان اینکه این بانک از لحاظ فنی و محتوایی در حال پیگیری است افزود: امید داریم که امسال این سایت رونمایی و پس از آن اطلاعاتش به تدریج بارگزاری شود تا بانک جامع اطلاعاتی دفاع مقدس که دارای آیتم‌های فراوانی است را به جامعه نویسندگان حوزه دفاع مقدس تقدیم کنیم.

انتهای پیام/614/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بانک جامع اطلاعاتی هفته دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903083

دیگر خبرها

  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود