Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:30:39 GMT

۸۲ نقطه حادثه خیز جاده‌های کرمان اصلاح شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۹۸۲۷

۸۲ نقطه حادثه خیز جاده‌های کرمان اصلاح شد

محسن کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر از رفع ۸۲ نقطه حادثه خیز در سطح راه‌های استان کرمان خبر داد و افزود: میانگین این آمار در کشور ۱۷ نقطه است.

وی با بیان اینکه ۶۹ نقطه از ۸۲ نقطه حادثه خیز استان کرمان به صورت امانی رفع شده است، یادآور شد: با ماشین آلات و تجهیزات فرسوده‌ای که در اختیار داریم این کار انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان اعتبارات اختصاص یافته را متناسب با حجم بالای کار ندانست و گفت: با این حال کرمان امسال رتبه نخست در رفع نقاط حادثه خیر کشور را کسب کرد.

کاظمی بیان کرد: امسال سازمان، اعتباراتی به صورت پیمانی برای رفع ۱۲ نقطه حادثه خیز در اختیارمان قرار داده شده است که «گدار سیاه راین» نیز جزو این نقاط است.

وی گفت: بعد از شناسایی نقاط حادثه خیز برای رفع آنها برنامه ریزی و اقدام می‌شود تا جاده‌های ایمنی داشته باشیم. از مردم هم می‌خواهیم در نگهداری راه‌ها ما را همراهی کنند.

کد خبر 5307279

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن کاظمی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان نقاط حادثه خیز ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل واکسیناسیون کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان واکسیناسیون ایلام نقطه حادثه خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم

آفتاب‌‌نیوز :

این حادثه رانندگی ساعت ۲۰:۵۴ شامگاه شنبه در بم، روبه‌روی پمپ بنزین صوفی آبادی رخ داده است.

به گزارش مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تعداد ۲ دستگاه آمبولانس برای کمک به مصدومان این حادثه اعزام شد و مصدومان به بیمارستان پاستور بم انتقال یافتند.

مرکز شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق شهر کرمان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • علت فوت کارگر معدن در کرمان چه بود؟
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد