Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@10:02:14 GMT

تحقق وعده شهردار تهران به ورزشکاران منطقه 16

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۹۹۴۷

خبرگزاری آریا - شهر: ورزشکاران و جمعی از اهالی محله باغ آذری در منطقه 16 پس از تحقق وعده شهردار مبنی بر ساماندهی زمین ورزشی بوستان بعثت و بازسازی برخی از امکانات این بوستان، از شهردار تهران تشکر و قدردانی کردند.
به گزارش خبرنگار شهر، پس از اجابت درخواست جمعی از ورزشکاران محله باغ آذری برای رسیدگی به زمین ورزشی بوستان بعثت و فراهم کردن امکانات برای این مجموعه از سوی علیرضا زاکانی شهردار تهران، ورزشکاران و شورای ورزشی محله باغ آذری مراتب تشکر و قدردانی خود از علیرضا زاکانی، شهردار تهران را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار تهران نیز پس از قدردانی اهالی محله باغ آذری در توییتی به این مساله پرداخت و نوشت: « از ابراز محبت های شما مردم محله باغ آذری ممنونم. خاطره خوشی از اولین روز کاری ام در کنار شما رقم خورد. شهردار صرفا به وظیفه خود عمل کرد. ان شاءالله پاسخگوی نیازهای مردم تهران در تمام محلات باشیم.»

این در حالی است که شهردار تهران در نخستین روز کاری خود پس از بازدید از مرکز واکسیناسیون بعثت، با حضور در جمع ورزشکاران محله باغ آذری پذیرای گلایه ها و پیشنهادات آنها شد و در همان دیدار قول مساعدت برای تجهیز زمین ورزشی و فراهم کردن برخی از امکانات این بوستان که از درخواست های اصلی این ورزشکاران بود، داد؛ وعده ای که تنها پس از گذشت چند روز عملی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محله باغ آذری شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان

با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت‌ و مسئولان استانی و محلی، فعالیت شهرداران دهه هشتادی در رفسنجان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، آئین رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان، هم‌زمان با نهمین روز از اردیبهشت ۱۴۰۳ و روز ملی شوراها با حضور نوجوانان دهه هشتادی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار شد.

در این مراسم که سیداحمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، مجید کهنوجی شهردار رفسنجان، سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و جمعی از اعضای شورا حضور داشتند، نمایندگان شهرداران محله برنامه‌های خود را ارائه دادند.

به گزارش ایمنا، پویش «شهردار شو» به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان و به منظور فراهم نمودن فرصتی برای مدیریت دهه هشتادی‌ها در فضایی کاملاً رقابتی برگزار شده است و در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ شهردار محله دختر و پسر در ۵۰ محله رفسنجان مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 748856

دیگر خبرها

  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان