Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پس از شکست استقلال مقابل الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، عملاً فصل برای آبی پوشان در ناکامی در سه جام (لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا) به پایان رسید تا آنها که در نقل و انتقالات هم به زعم کارشناسان عملکرد فوق‌العاده ای نداشتند، برای لیگ بیست و یکم آماده شوند.

در حالی که به نظر می‌رسید این تیم بدون دغدغه نیمکت کارش را برای لیگ بیست و یکم آغاز خواهد کرد، مصاحبه اصغر ملکیان رییس هیات مدیره زنگ خطری را برای فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به صدا در آورد تا او خیلی هم از آینده کاری‌اش مطمئن نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ملکیان، گفتگوی جنجالی احمد مددی در یک برنامه زنده تلویزیونی بد که ادامه کار فرهاد مجیدی در استقلال را منوط به نظر هیات مدیره دانست. مدیران استقلال معتقدند از دست رفتن ۳ جام در یک فصل نتیجه مطلوبی به حساب نمی‌آید و بر همین اساس ادامه کار با فرهاد مجیدی را با منوط به موافقت هیات مدیره کرده‌اند.

احتمال اینکه این جلسه هیات مدیره که گفته می‌شود در آن تصمیمات مهمی گرفته می‌شود امروز یا فردا برگزار شود زیاد است و یکی از تصمیمات مهم آن به نیمکت داغی باز می‌گردد که فعلاً در اختیار مجیدی است.

اصغر ملکیان مرد همه‌کاره این روزهای استقلال در روزهای اخیر شخصاً با جواد نکونام تماس گرفته و پیشنهاد سرمربیگری این تیم را به وی ارائه داده است که این پیشنهاد ابتدا با موافقت نکونام همراه نبوده است.

کاپیتان سابق استقلال که حالا از او باید به عنوان اصلی ترین گزینه سرمربیگری در این تیم یاد کرد، تمایلی به جانشینی مجیدی در این تیم نداشته و پاسخ مثبتی هم به پیشنهاد اولیه نداده است. اما به هر حال این امکان وجود دارد در صورت رای منفی هیات مدیره به ادامه کار مجیدی، معادله فوق بر هم خورده و نکونام راضی به حضور روی نیمکت استقلال شود.

استقلال ظرفیت و پتانسیل تغییرات را در این روزها دارد و ممکن است اخبار داغ و غیر قابل پیش بینی از این تیم به گوش برسد، اخباری که باعث تعجب و شگفتی هوادارانش شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی جواد نکونام استقلال جواد نکونام خبر ویژه فرهاد مجیدی هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی

سرمربی بارسلونا سرانجام متقاعد شد که فصل بعد هم در این تیم بماند که این باعث ایجاد تنش در بین اعضای هیئت مدیره این باشگاه شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که پیش از این گفته بود در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری بارسلونا کناره‌گیری خواهد کرد، در پی جلسه‌ای که شب گذشته (چهارشنبه) در خانه خوان لاپورتا (رئیس باشگاه بارسلونا) برگزار شد و رافا یوسته (نایب‌رئیس باشگاه)، دکو (مدیر ورزشی این تیم) و آلخاندور اِچوِریا (عضو هیئت مدیره باشگاه) نیز در آن حضور داشتند، تصمیم به تغییر نظر خود و ماندن در بارسلونا گرفت.

از همان زمانی که ژاوی در اوایل بهمن ماه و در پی باخت خانگی 5 بر 3 بارسلونا مقابل ویارئال در هفته بیست‌و‌دوم لالیگای اسپانیا اعلام کرد در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری بارسا کناره‌گیری خواهد کرد، لاپورتا، یوسته، دکو و اِچوِریا تمام تلاش خود را کردند تا نظر این مربی اسپانیایی را تغییر دهند و در نهایت هم موفق به این کار شدند.

بر اساس گزارش روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا؛ خوان لاپورتا به ژاوی گفته که باشگاه به خاطر مشکلات مالی که با آن دسته و پنجه نرم می‌کند، قادر به استخدام سرمربی سطح بالایی در این تابستان نیست، به همین خاطر از او درخواست کرده که در بارسا بماند.

طبق این گزارش؛ انتظار می‌رود ژاوی بهترین بازیکنانش را حفظ و تیم را برای فصل آینده تقویت کند. سرمربی بارسا به این منظور از مدیران باشگاه خواسته تا در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو، یک هافبک دفاعی سطح بالا و برناردو سیلوا هافبک پرتغالی منچسترسیتی را جذب کنند.

در ادامه این گزارش آمده است؛ رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه‌ای بایرن مونیخ پیشنهاد خیلی خوبی از بایرن مونیخ دریافت کرده، اما ژاوی از او خواسته در بارسلونا بماند و روی این بازیکن برای فصل بعد حساب باز کرده است. اولویت آرائوخو هم البته ماندن در بارسلونا است.

«رادیو کاتالونیا» حالا خبر می‌دهد که تصمیم ژاوی برای ماندن در بارسلونا باعث ایجاد تنش در بین اعضای هیئت مدیره این باشگاه شده است. لاپورتا در حالی تصمیم به ادامه همکاری با ژاوی گرفته که برخی از اعضای هیئت مدیره با این تصمیم مخالف هستند و حتی تهدید به استعفا کرده‌اند.

طبق این گزارش؛ آنها معتقدند که بارسلونا باید ژاوی را اخراج کند که در صورت بروز این اتفاق، این مربی 44 ساله دستمزد سال آینده‌اش را به طور کامل می‌خواهد چون فصل بعد هم با این باشگاه قرارداد دارد.

بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد

رافا یوسته نایب رئیس باشگاه بارسلونا پس از جلسه شب گذشته به خبرنگاران گفت: ژاوی در بارسلونا خواهد ماند. او خیلی خوشحال است. ما در این مدت هیچگاه با مربی دیگری صحبت یا مذاکره‌ای نداشته‌ایم. دکو هم به ژاوی اعتماد دارد. ژاوی هم به پروژه ما اعتماد دارد و در کنار هم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی افزود: ما نیاز به کسب عناوین قهرمانی داریم و همه ما این را می‌دانیم. ما برای این موضوع به ژاوی اعتماد داریم، او یک بارسایی است. ژاوی جزیی از بارسلونا در ورزشگاه بازسازی‌شده ما خواهد بود.

قرار است ساعت یک بعدازظهر امروز (به وقت محلی بارسلونا) کنفرانس خبری مشترکی با حضور ژاوی و خوان لاپورتا برگزار شود و انتظار می‌رود خبر ماندن این مربی اسپانیایی در این تیم به طور رسمی اعلام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها