Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:36:31 GMT

توقیف محموله بزرگ دام قاچاق در آب های جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۰۲۳۱

توقیف محموله بزرگ دام قاچاق در آب های جزیره کیش

به گزارش خبرنگار مهر، علی صالحی صبح شنبه در تشریح جزئیات کشف قاچاق دام در آبهای جزیره کیش اظهارداشت: به دستور مقام قضایی و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، مأموران دریابانی جزیره کیش موفق شدند یک فروند شناور حامل محموله بزرگ دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی با بیان اینکه این محموله قاچاق شامل بیش از ۱۸۰۰ رأس دام است خاطرنشان کرد: طی این عملیات، علاوه بر توقیف شناور مورد نظر، ۷ نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با تأکید بر اینکه قاچاق دام زنده و مولد خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید ملی وارد می کند اظهار داشت: خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی استان و عملیات ضربتی مأموران دریابانی، قاچاقچیان در تحقق نیت مجرمانه خود ناکام ماندند و از خروج این محموله بزرگ و ارزشمند دام از مرزهای کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

صالحی تأکید کرد: یکی از مهمترین مسائلی که ریاست محترم قوه قضاییه نیز همواره بر آن تأکید دارند، مبارزه جدی با پدیده قاچاق است که این مهم با جدیت پیگیری می شود و به همین منظور دستگاه قضایی با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5307299

منبع: مهر

کلیدواژه: علی صالحی دادگستری هرمزگان قاچاق دام ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل واکسیناسیون کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان واکسیناسیون ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچیان انواع کالا در یک باربری خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۱ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق انواع کالا از جمله بادام هندی، مغز فندق و کشمش خارجی به ارزش یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال، انواع اسپری و داروی خارجی به ارزش ۱۳۱ میلیون ریال، قهوه به ارزش ۳۶۵ میلیون ریال و انواع سیگار الکترونیکی ، مایع قلیان و پیپ خارجی به ارزش ۱۶۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت سه میلیارد  ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک باربری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اشاره غیرمستقیم اژه‌ای به حکم توماج صالحی
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش