Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسن نکونام روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:رضا، مهدی و میلاد علیپور به همراه امیررضا کرم زاده چهار ملی پوش قزوینی در ترکیب پنج نفره تیم ملی سنگنوردی ایران به رقابت های قهرمانی جهان در روسیه اعزام شده بود.

وی اضافه کرد: رضا علیپور که عنوان سریعترین مرد عمودی جهان را دارد یکی از امیدهای کسب مدال طلا در این رقابت ها بود که به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد اما در نهایت از کسب نشان بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکونام گفت: میلاد علیپور دیگر سنگورد قزوین به مقام بیستم، امیررضا کرم‌زاده، بیست‌ودوم و مهدی علیپور به مقام بیست‌وهشتم دست یافتند.

این مسوول ورزشی گفت: سنگنوردان قزوینی در این مسابقات اگرچه مدال کسب نکردند ولی توانمندی خود را به رغم دور بودن از فضای مسابقات به دلیل شیوع کرونا به خوبی به نمایش گذاشتند.

وی افزود: این مسابقات، اولین دوره رقابت های سنگنوردی جهان بعد از شیوع کرونا بود و کشورهای دیگر از آمادگی لازم برای حضور در این رقابت ها برخوردار بودند.

نکونام گفت: رضا علیپور در سال ۲۰۱۹ نیز بر روی سکو نرفت که دلیل آن تغییر در استاندارد گیره های مسابقات بود و همین موضوع مانع دستیابی علیپور به نشان شد.

وی گفت: البته کشورهای دیگر هم در این رشته فعالیت ها و تمرین های مطلوبی داشته اند چون رشته سنگنوردی در ماده سرعت به عنوان یکی از رشته های المپیک ۲۰۲۴ مصوب شده است.

این مسوول افزود: متاسفانه ما هنوز استانداردهای لازم را در تجهیزات ورزشی این رشته نداریم و دیواره سنگنوردی استان فرسوده شده است و باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

وی گفت: خوشبختانه در این مسابقات، یک چهره جدید به نام امیررضا کرم زاده را به جامعه سنگنوردی سرعت معرفی کردیم که به گفته رضا علیپور تنها فردی است که می تواند جای این قهرمان را پر کند.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین گفت: البته نباید غافل شد که امروزه دنیای سنگنوردی پیشرفت بسیار زیادی کرده است و رقبای ایران نیز قوی تر شده اند و باید آمادگی خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان و رسیدن به روی سکوها افزایش دهیم.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان سنگنوردی قهرمانی جهان استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان سنگنوردی قهرمانی جهان استان قزوین وزارت ورزش و جوانان سنگنوردی قهرمانی جهان استان قزوین قهرمانی جهان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر ۳۹ ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از ۴۰ گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:« دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا