Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@22:07:41 GMT

استقلال برای وزیر جدید هم اهمیتی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۰۵۷۹

استقلال برای وزیر جدید هم اهمیتی ندارد

علی جباری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط باشگاه استقلال افتضاح است و باید نام این باشگاه را بنگاه بگذارند.

به گزارش مشرق، علی جباری درباره شرایط آشفته باشگاه استقلال و اختلاف بین مدیران و کادر فنی اظهار داشت: وضعیت باشگاه افتضاح است، اسم این باشگاه را باید «بنگاه» گذاشت، نه باشگاه. مشخص نیست مدیریت حرف درستی می‌زند یا کادر فنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌توان تشخیص داد مقصر مدیریت است یا کادر فنی. متأسفانه در وزارت ورزش و جوانان کسی را نداریم پیگیر مسائل باشگاه استقلال باشد.

وی افزود: مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان قبلی به همراه معاونانش تیشه به ریشه استقلال زدند. وزیر فعلی هم فعلا اهمیتی نداده است. در بدنه وزارت ورزش همان قبلی‌ها حضور دارند که مخالف استقلال هستند و تیشه به ریشه آن می‌زنند. مگر می‌شود باشگاهی مثل استقلال با دو نفر در هیئت مدیره اداره شود؟ سلطانی‌فر در این چند سال پدر استقلال را در آورد. حمید سجادی، وزیر ورزش فعلی باید مشکلات استقلال در 4 سال گذشته دوره سلطانی‌فر و معاونانش را بررسی کند. یکی از معاونانش به فدراسیون والیبال رفت و آن هم یکی هم پدر استقلال را در آورده است. سجادی باید اشکال استقلال را پیدا کند و ببیند ایراد کجا است.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد باشگاه استقلال به نکونام

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: آقای آذری جهرمی، کسی اعتراض ندارد که هوادار پرسپولیس هستی، اما اگر حرف بدی می‌زنی و جوابت را می‌دهند، نباید تلافی‌اش را سر استقلال خالی کنی و اجازه ندهی اسپانسر پول بدهد. اگر سجادی بخواهد روش مدیران قبلی را در پیش بگیرد، ایراد او را خواهم گفت. آقای سجادی، شما ورزشی هستی و توان این را داری اشکالات استقلال را برطرف کنی، اگر نمی‌توانی، بگو نمی‌توانم.

جباری با انتقاد شدید از وضعیت استقلال در دوران مسعود سلطانی‌فر گفت: یک روز از سلطانی‌فر پرسیدم معیار انتخاب مدیرعامل استقلال سفارشی، فامیل بازی یا سیاسی بازی است که جوابم را نتوانست بدهد. اگر قرار باشد دوره سجادی هم تصمیمات مشابه گرفته شود، فاتحه استقلال خوانده می‌شود.

وی در رابطه با بحث ادامه همکاری با فرهاد مجیدی تصریح کرد: ابتدا باید ساختار تیم را درست کنند. اگر مدیریت اشکال دارد، کادر فنی هم بدون اشکال نیست. سخن اصلی من با بدنه وزارت ورزش است که نقشه کشیده‌اند استقلال را به این روز بکشانند. از زمان مدیریت بهرام افشارزاده تا الان ببینید چه بلایی سر استقلال آورده‌اند. چیدمان رئیس مجمع برای استقلال خوب نبوده است. هنوز کاری از سجادی ندیده‌ام، اما اگر دست روی دست کند، به موقع درباره او صحبت خواهم کرد. چیدمان سلطانی‌فر و معاونش که هنوز در ورزات ورزش حضور دارد، تیشه به ریشه استقلال زده است. اگر یک روزی سلطانی‌فر را ببینم، به او می‌گویم دست مریزاد، هر چیزی گفتی عکسش در آمد و یک روز باید جواب خدا و هواداران استقلال را بدهی، تو هواداران ما را بیچاره کردی. درست است یک گروه از هواداران استقلال متأسفانه نان به نرخ روز خور هستند، اما بیشتر آنها گناه نکردند که این شرایط را تحمل کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان علی جباری استقلال لیگ برتر حمید سجادی باشگاه استقلال سلطانی فر کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از ۱۵۱۷ نفر از قهرمانان ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را با حضور رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر + عکس

وی افزود: پاداش این عزیزان نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان است که در این مراسم اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک متولی بازی‌های المپیک است و اعتبارات خاص خود را دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، حتما کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند، عنوان کرد: این باشگاه‌ها متولی خاص خودشان را دارند. البته هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن را هم طی کند و برای این کار کمیسیونی تحت عنوان ماده 5 باشگاه‌ها را داریم.

کد خبر: 1229123 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام آبی‌ها؛ استقلال خلیج فارس؟ همه چیز باید قانونی باشد!
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • اولین موضع رسمی وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال + ویدیو
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی