Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول واحد همایش‌ها و نمایشگاه‌های حرم مطهر بانوی کرامت گفت: نمایشگاه اربعین در حرم مطهر از سه شنبه آغاز به کار کرده و تا ۶ مهر ادامه خواهد داشت.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام انصاری مسؤول واحد همایش ها و نمایشگاه های حرم مطهر حضرت معصومه در گفت‌وگویی اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام پیاده‌روی اربعین و با هدف معرفی این فرهنگ اصیل اسلامی نمایشگاه اربعین در صحن جواد الائمه علیه السلام حرم مطهر بانوی کرامت برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نمایشگاه از سه بخش عکس‌های اربعین در سه موضوع پیاده‌روی اربعین، پذیرایی در اربعین و حضور کودکان در اربعین، بخش اینفوگرافی با موضوع‌های پیشینه اربعین، چرایی زیارت اربعین و سیره علما در پیاده روی اربعین و بخش زیارت سیدالشهدا(ع) در اربعین با قرار دادن ماکت ضریح امام حسین علیه السلام در این نمایشگاه تشکیل شده است.

مسئول واحد همایش‌ها و نمایشگاه‌های حرم مطهر بانوی کرامت گفت: به منظور استفاده همه اعضای خانواده از این نمایشگاه غرفه کودک و نوجوان نیز در نمایشگاه اربعین از شنبه ۲۷ شهریورماه راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به حضور زائران غیر ایرانی، غرفه بین الملل نیز با هدف معرفی فرهنگ زیارت اربعین در ۱۵ کشور مختلف و نشان دادن گستردگی جغرافیای اربعین حسینی در قالب نمایش تصاویر و اینفوگرافی در این نمایشگاه ایجاد شده است.

انصاری افزود: همچنین در این نمایشگاه محلی برای اقامه نماز جماعت و برپایی روضه سید الشهدا(ع) فضایی در نظر گرفته شده است که در این فضای معنوی ایجاد شده، حال و هوای زیارت اربعین حاکم شود.

وی گفت: این نمایشگاه از سه شنبه ۲۳ شهریور ماه همزمان با سالروز شهادت امام حسن (ع) آغاز به کار کرده است و تا ۶ مهر که یک روز بعد از اربعین حسینی است ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند هر روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند و در روزهای تعطیل رسمی نیز این نمایشگاه در شیفت صبح هم فعال خواهد بود.

منبع: رسا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نمایشگاه اربعین میزبانی حرم مطهر نمایشگاه اربعین حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای منتهی به بازی با کادیز بحث در مورد جشن قهرمانی احتمالی رئال زیاد بود ولی در نهایت تصمیم بر این شد حتی با مسجل شدن قهرمانی جشنی برپا نشود. 

رئال دیروز کادیز را با سه گل برد و ساعاتی بعد بارسا نیز به خیرونا باخت تا قهرمانی 4 هفته زودتر قطعی شود اما بازیکنان روانه منزل شدند و خبری از جشن قهرمانی نبود. البته هزاران هوادار رئال راهی میدان سیبلس، محل سنتی جشن های رئال، شدند ولی بازیکنان در این جشن حضور پیدا نکردند.

در پیش بودن بازی حساس با بایرن در لیگ قهرمانان دلیل اصلی این تصمیم بود ولی مارکا امروز نوشت که برنامه باشگاه مادریدی این است که یکشنبه هفته بعد در سیبلس جشن قهرمانی برپا شود. رئال شنبه در زمین گرانادا به میدان می رود و یک روز بعد نیز جشن قهرمانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • عزای امام صادق در انار برپا شد
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابل
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه