Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع صبح امروز شنبه ٢٧ شهریورماه با حضور امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، امیر سرتیپ حسین ولی وند زمانی رئیس دانشگاه دافوس ارتش و تعدادی از فرماندهان ارتش و وابستگان و دانشجویان نظامی کشور‌های جهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیانی نیرو‌های مسلح در این مراسم اظهار کرد: محرم و صفر دو ماه بزرگ و تأثیرگذار در عالم هستی برای مسلمانان و آزادگان جهان است و همچنین یادآور دفاع و شهادت در راه اعتلای آرمان‌های بشری انسانی و اسلامی است.

وی افزود: قهرمانان عاشورا و در رأس آن سرور و سالار شهیدان، امام حسین علیه‌السلام با ایثار همه داشته‌های خود درس بزرگ و ماندگاری به تمام آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان در طول تاریخ دادند و امروز اسوه و الگوی همه مبارزان از هر دین و مسلکی علیه ظلم و جور و سلطه‌طلبی در جهان هستند.

وزیر دفاع با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در این‌خصوص که اگر قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا نبود، این انقلاب هم به پیروزی نمی‌رسید، گفت: این جمله امام (ره) به این معنا است که قیام امام حسین (ع) حجت و سرمشقی برای تمام مسلمین و مستضعفان جهان جهت دستیابی به عدالت و رستگاری در دنیا و آخرت است.

امیر آشتیانی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) و یاران باوفایش حماسه‌ای خلق کردند که هیچ عذر و سستی را برای آیندگان که مورد ستم واقع می‌شوند، باقی نگذاشت و تکلیف همگان را در مواجهه با طاغوت‌ها مشخص کرد.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) به ما آموخت که تحت هر شرایطی موظف به قیام در برابر ظالمان عالم هستیم و سازش و سکوت به هیچ عنوان پذیرفته نیست و به نیستی و نابودی بشر ختم می‌شود. احیای زندگی و احیای انسانیت و زیست توأم با آرامش و صلح، تنها در سایه ایستادگی در مقابل سلطه‌جویان و زیاده‌خواهان میسر است و سرانجام این جهان به‌طور قطع و یقین به رستگاری و صلح توأم با امنیت ختم می‌شود.

وزیر دفاع با اشاره به مواضع صلح‌طلبانه و اصول جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: صلح از جمله واژه‌های است که مورد پسند تمامی انسان‌ها و توجه به ذات آنهاست؛ و به همین دلیل غالباً مورد سوء استفاده جنگ‌طلبان و سلطه‌گران به ویژه در دنیای امروز قرار می‌گیرد.

امیر آشتیانی گفت: امروز با توسعه تعاملات ارتباطات و فضا‌های رسانه‌ای قدرت در راستای اهداف سلطه‌جویانه خود در سطح جهان از واژه انسان‌دوستانه از جمله حقوق بشر دموکراسی صلح رفاه و دیگر واژه‌های مشابه برای فریب افکار عمومی جوامع و دولت‌ها استفاده می‌کنند که این بزرگترین خیانت در حق انسان‌ها و حقوق ملت‌هاست.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت دفاع ارتش وزیر دفاع امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم