Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دومین کاروان از محموله سوخت خریداری شده از ایران، از طریق سوریه وارد لبنان شد.
به گزارش خبرگزاری آریا‏، دومین کاروان از محموله سوخت خریداری شده از ایران، از طریق سوریه وارد لبنان شد.
کاروان دوم از محموله سوخت خریداری شده از ایران از طریق سوریه و منطقه مرزی هرمل لبنان وارد این کشور شد.
سوخت این تانکر‌ها نیز گازوئیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با پهلوگرفتن نفت کش ایرانی حامل سوخت در آب‌های بندر بانیاس سوریه، کار انتقال سوخت ارسالی به لبنان، بوسیله صد‌ها کامیون تانکر از طریق مناطق مرزی مشترک سوریه و لبنان در جریان است.
لبنان در نتیجه تحریم‌های آمریکا از یک سال و نیم پیش با وخامت اوضاع اقتصادی از جمله کمبود سوخت شدید سوخت روبه‌رو شده است. حزب‌الله لبنان برای کمک به کاهش فشار‌ها بر مردم لبنان اقدام به خرید سوخت از ایران کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لبنان محموله سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقان: ایران جنایات رژیم صهیونیستی را از طریق سازمان‌های مردم نهاد داخلی و خارجی پیگیری می‌کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره مطالبه جهانی تحریم رژیم صهیونیستی در المپیک گفت: ما یک فهرستی از اقدامات  رژیم صهیونیستی را با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد تهیه کرده ایم  که جلسات ما با این سازمان‌ها همچنان ادامه دارد.

وی‌افزود: در همین زمینه  روز گذشته جلسه‌ای برگزار شد و مستند سازی در خصوص اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی صورت گرفت تا  از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد داخلی استفاده کنیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور اظهار کرد: با ارتباطاتی که با سازمان‌های مردم نهاد خارجی و اروپایی وجود دارد از ظرفیت‌های آنها نیز در این زمینه استفاده خواهد شد تا ما بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای اینکه جنایات رژیم صهیونیستی را که در غزه مرتکب شده است و همچنان نیز ادامه دارد در حد ممکن در کشور‌های مختلف جهان پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: البته، چون ما رژیم صهیونیستی را به عنوان دولت به رسمیت نمی‌شناسیم طبیعت اقدامات ما به عنوان دولت خیلی وجهی ندارد و و اقدامات ما از مسیر‌های دیگری  باید صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهقان: ایران جنایات رژیم صهیونیستی را از طریق سازمان‌های مردم نهاد داخلی و خارجی پیگیری می‌کند
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • سازمان ملل: اسرائیل از ورود کارکنان ما به گذرگاه رفح جلوگیری می‌کند
  • کاروان خودرویی بی نظیر حامیان فلسطین در شیکاگو (ببینید)
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران