Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:23:58 GMT

۶ عنوان کتاب طی هفته دفاع مقدس در فارس رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۰۷۵۸

۶ عنوان کتاب طی هفته دفاع مقدس در فارس رونمایی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کوشکی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ١٢ هزار برنامه طی هفته دفاع مقدس در استان فارس اجرایی خواهد شد، بیان کرد: ٩٠ درصد از برنامه‌هایی که در طول هفته دفاع مقدس در استان فارس اجرایی خواهد شد توسط رده‌های مختلف سپاه اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: استان فارس دارای ۴٢ هزار جانباز، دو هزار و ٢٠٠ آزاده و ١۵ هزار شهید است و ٣۶٠ شهید گمنام استان نیز در یادواره‌هایی که در سطح استان فارس برگزار شده به خاک سپرده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این بنیاد در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حال فعالیت است این در حالی است که در هر دو مقوله زیرشاخص هایی وجود دارد که از جمله این شاخص‌ها می‌توان به احداث یادمان شهدا، تولید دانش نامه دفاع مقدس، تولید کتاب فارس در دفاع مقدس، ایجاد باغ موزه‌های دفاع مقدس اشاره کردو لازم به ذکر است که تمامی این بخش‌ها تنها ۴٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کوشکی ابراز امیدواری کرد در هفته دفاع مقدس شاهد رونمایی از کتاب فارس در دفاع مقدس باشیم.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس از ١۴٠ هزار یادگار دفاع مقدس تقدیر خواهد شد و از خادمان فرهنگ ایثار و شهادت نیز تقدیر به عمل می‌آید.

کوشکی در ادامه تصریح کرد: افتتاح بنیاد شهید استوار، رونمایی از شش عنوان کتاب و افتتاح نمایشگاه تجهیزات دفاعی از جمله بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

کد خبر 5307323

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز دفاع مقدس سعيد كوشكي هفته دفاع مقدس فارس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل واکسیناسیون کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان واکسیناسیون ایلام هفته دفاع مقدس دفاع مقدس استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • رونمایی از کتاب «مثل ابراهیم» در رزن
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»