Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: امیدوارم قایقرانان در مسابقات کشوری نمایش خوبی داشته باشند و بهترین‌ها بتوانند به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند. - اخبار ورزشی -

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری مسابقات کانوپولوی قهرمانی کشور، اظهار داشت: پس از وقفه‌ای که در فرآیند برگزاری مسابقات افتاده بود، بالاخره با کسب مجوز از ستاد مبارزه با کرونا توانستیم مسابقات را شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از فردا نیز مسابقات کشوری آبهای آرام آغاز خواهد شد.

طلسم شکسته شد/ قایق‌های آزاد شده در راه آزادی



وی در ادامه افزود:  اولین موضوع مهم در برگزاری مسابقات کانوپولو  این بود که این رقابت‌ها بدون هیچ‌گونه درگیری و اعتراضی بود و همه تیم‌ها با اخلاق بودند. مورد دیگر این بود که این  تعداد حضور تیم‌ها و استقبال بی‌سابقه بود و تیم‌ها آمده بودند تا در یک رقابت دوستانه خود را محک بزنند. بعلاوه این مسابقات با همکاری هیئت تهران و در دو زمین برگزار شد و به صورت زنده از اینستاگرام فدراسیون پخش شد.

رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: امیدوارم قایقرانان در مسابقات کشوری نمایش خوبی داشته باشند و بهترین‌ها بتوانند به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند و‌ خود را برای بازی‌های آسیایی هانگژو آماده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در کادر فنی تیم ملی تغییراتی ایجاد خواهد شد، گفت: مطمئنا نفراتی را به کادر فنی تزریق می‌کنیم تا به سرمربیان کمک کنند. داشته‌های ما در بخش مربی ناچیز است از جوانان استفاده می کنیم تا وارد کادر فنی شوند و‌ تجربه کسب کنند. باید منتظر حضور جوانان به عنوان مربی، دستیار و بدنساز در تیم‌های ملی قایقرانی باشیم.

سهرابیان در پاسخ به این سوال که آیا تا قبل از بازی‌های آسیایی می‌توانیم انتظار حضور قایقرانان در مسابقات جهانی را بیش از گذشته داشته باشیم، یادآوری کرد: ورزشکارانی که پیش‌بینی می‌شود در مسابقات به فینال A و B راه پیدا می‌کنند، به مسابقات اعزام می‌شوند. امیدوارم غیر از عادل مجللی و‌ نبی‌رضایی نفرات دیگری هم باشند که بتوانند به این شرایط برسند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که پس باید منتظر اعزام‌های بیشتری به مسابقات جهانی باشیم، گفت: رکورد‌های بچه‌ها برای اعزام در کمیته فنی رصد می‌شود و تصمیم‌گیری خواهد شد. برای اعزام‌ نفرات سهم بنده کمترین است و تنها حضور فکری دارم و در نهایت کمیته فنی اظهار نظر می‌کند.

وی در خصوص آخرین وضعیت ترخیص قایق‌های روئینگ تاکید کرد: بعد از مدت‌ها بالاخره مجوز ترخیص قایق‌ها گرفته شد و در حال بارگیری است. باید بگویم که طلسم خارج شدن  قایق‌ها از گمرک شکسته شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی قایق ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان

عارف آقاسی پیش از دیدار با استقلال به ترکیب اصلی تراکتور بازگشت.

به گزارش ورزش سه، عارف آقاسی مدافع تیم تراکتور پس از تعویض عجیب در بازی با ذوب آهن و پشت سر گذاشتن محرومیت یک هفته‌ای به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و در بازی مقابل ذوب آهن به میدان رفت.

او در بازی هفته بیست و سوم در لیگ برتر مقابل ذوب آهن خمس را خشمگین کرد و خیلی زود از ترکیب این تیم خارج شد و در بازی بعد هم به دلیل محرومیت در ترکیب این تیم حضور نداشت.

آقاسی در بازی با ذوب آهن 120 دقیقه در زمین حضور داشت و پنالتی خود را هم به زیباترین شکل ممکن به گل تبدیل کرد و در پیروزی این تیم تاثیر گذار بود.

او در نیمه دوم بازی با حرکتی تکنیکی درون محوطه جریمه تراکتور مهاجم ذوب آهن را از جریان مسابقه خارج کرد و توپ را به تسلط تراکتور درآورد و مورد تشویق نیمکت نشینان این تیم قرار گرفت و ورزشگاه را هم تحت تاثیر قرار داد، در حالی که کورس سریعی بین او و مهاجم ذوب آهن بود با پشت پا توپ را به عقب انداخت و با چرخش سریع توپ را به سود تیم خود در اختیار گرفت.

بازگشت مدافع تاثیرگذار تراکتور که در نیم فصل نخست عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت پیش از بازی با استقلال یک اتفاق جالب خواهد بود، مدافع مورد علاقه در دیدار حساس مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت و انگیزه‌های خود را دنبال خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جواد نکونام: هواداران ببخشند رفتار نکونام کودکانه است!

دیگر خبرها

  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان