Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدحسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه ۲۴۰ تخت در دوران کرونا به تخت های بیمارستان های مشهد افزوده شده است؛ گفت: بدین منظور در بیمارستان‌های قائم و امدادی مشهد هر یک ۷۰ تخت و در بیمارستان امام رضای این شهر ۱۰۰ تخت بستری برای ارتقای توان خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بازسازی و آماده‌سازی بخش داخلی بیمارستان امام رضا (ع) برای بیماران کرونایی و پیگیری ساخت و تکمیل هشت اتاق ایزوله تنفسی و افزایش ظرفیت دستگاه‌های اکسیژن ساز در این بیمارستان، افزایش ظرفیت دستگاه‌های اکسیژن‌ساز بیمارستان قائم و ایجاد فضای سی. سی. یو با هشت تخت بستری جدید در این بیمارستان از دیگر اقدامات انجام شده در دوران کرونا بوده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: هفت دستگاه اکسیژن‌ساز نیز برای بیمارستان‌های درگیر کرونا زیر پوشش شبکه‌های بهداشت و درمان خواف، کاشمر، تایباد، درگز، سرخس و قوچان و همچنین بیمارستان طالقانی مشهد به ظرفیت‌های ۳۲۰، ۴۱۰ و ۶۲۰ لیتر تهیه و نصب شده است.

بحرینی بیان کرد: نصب ۲ دستگاه سی. تی. اسکن جدید در بیمارستان‌های قائم (عج) و شهید هاشمی‌نژاد مشهد از جمله اقدامات درمانی در حوزه مقابله با کرونا به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران