Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه آزاد اعلام کرد؛ با توجه به تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، به منظور مساعدت با دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی غیرپزشکی، دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع در نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از سوی دکتر جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این دستورالعمل، دفاع از پایان نامه توسط دانشجویان کارشناسی ارشد/دکتری حرفه ای، مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوط، استاد راهنما و مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات پایان نامه در سامانه پژوهشیار و با رعایت سایر مقررات آموزشی و پژوهشی تا تاریخ ۱۰ مهرماه امکانپذیر است.

افرادی که در مقطع بالاتر پذیرفته شده اند یا مشمول نظام وظیفه هستند، باید تا تاریخ ۳۱ شهریور از پایان نامه خود دفاع کرده باشند.

در این دستورالعمل آمده است: دفاع از رساله توسط دانشجویان دکتری تخصصی، مشروط به داشتن کفایت پیش دفاع و تأیید شورای گروه آموزشی مربوط و استاد راهنما و مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات رساله در سامانه پژوهشیار و با رعایت سایر مقررات آموزشی و پژوهشی استثنائاً تا تاریخ ۱۵ آبان ماه بلامانع است.

دانشجویانی که مشمول نظام وظیفه هستند، دفاع از رساله آنان تابع مقررات نظام وظیفه است.

شایان ذکر است، برگزاری جلسات دفاع، بدون احتساب در سنوات تحصیلی و پرداخت شهریه نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بوده و نمره/ارزیابی کیفی پایان نامه/ رساله در کارنامه نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشجو درج خواهد شد.

کد خبر 5307419 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد پایان نامه تحصیلات تکمیلی سامانه پژوهشیار وزارت علوم تحقیقات و فناوری واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان واکسیناسیون کرونا دانشگاه های ایران دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی دانشگاه تهران خوابگاه دانشجویی سال تحصیلی جدید ثبت نام دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آموزش پزشکی دانشگاه آزاد پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عباس علی آبادی، وزیر صمت دیروز درکمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص افزایش قیمت پژو پارس گفت: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

در حقیقت علی آبادی عملا شورای رقابت را مسئول شرایط ایجاد شده برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو عنوان دانست.

این در حالی است که سپهر دادجوی توکلی، سخنگوی مرکزی ملی رقابت به مهر گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده. بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند. نهادهایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال ۱۴۰۱ وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

ان فروشی خودروسازان گفت: ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است. شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند. نهادهای دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه ۱۲۴ و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی تاکید کرد: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده. در مراجع قضائی هم همچنان در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس