Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:09:07 GMT

معتادان بهبودیافته ملارد وام اشتغال دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۱۲۵۶

معتادان بهبودیافته ملارد وام اشتغال دریافت می‌کنند

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه بهزیستی شهرستان ملارد،داود خادم در این باره بر اهمیت انجام اقدامات مربوط به بودجه وام اشتغال و بیمه کارفرمایی توسط کارشناسان حوزه‌های تخصصی تاکید کرد. 

وی، ضمن تقدیر از همکاری بانک‌های عامل در راستای پرداخت وام‌های خود اشتغالی افزود: مهمترین مساله پس از بازگشت افراد دارای بیماری اعتیاد به جامعه، مساله اشتغال است زیرا در صورت داشتن تمکن مالی و استقلال امکان درگیری دوباره این افراد بسیار کاهش میابد که بانک‌های عامل می‌توانند با برقراری شرایط آسان‌تر سهم بسزایی در این مهم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این اعلام، مهدیه نجاتی کارشناس اشتغال نیز با بیان اینکه معتادان بهبود یافته حداقل باید ١٨ ماه دوره پاکی را گذرانده باشند، گفت: اطلاعات این افراد در سامانه ارمغان توسط معاونت پیشگیری ثبت شده است و  با ارائه مدارک فنی و حرفه‌ای و گذراندن یک دوره آموزشی آمادگی شغلی رایگان و ارائه مدارک دقیق می‌توانند از این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها اشتغال زایی ساماندهی معتادان متجاهر سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی ساماندهی معتادان متجاهر سازمان بهزیستی کشور اشتغال زایی ساماندهی معتادان متجاهر سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی با گذشت ۵۲ روز از نامه خود به شورای نگهبان و عدم دریافت مستندات مکتوب دلایل ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نامه دیگری به این شورا ارسال کرد. 

نامه اول در ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ و نامه دوم چند روز پس از آن و نامه سوم روز گذشته ارسال شد و روحانی در این نامه تصریح کرده چنانچه تا چند روز دیگر مستندات ردصلاحیت دریافت نشود، علیرغم ابهامات فراوان نامه شورای نگهبان، پاسخ به آن منتشر خواهد شد.

روحانی در نامه نخست، به موارد پنج‌گانه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرده بود پاسخ این شورا «عموماً شامل انتسابات کلی است» و «برخلاف صریح قانون، حاوی هیچگونه مستنداتی نمی‌باشد.» او درخواست کرد مستندات ادعاهای مندرج در این ۵ عنوان «به طور کامل، بدون تقطیع و تلخیص» ارائه شود.

دیگر خبرها

  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند